کد خبر: ۲۰۹۹۵۱
۰:۱ - ۱۴۰۲/۳/۶

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام + مشخصات

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام + مشخصات

زمان معارفه آنلاین شرکت ۴۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه معارفه شرکت سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان با نماد "والماس" ساعت 10:30 روزهای شنبه و یکشنبه 6 و 7 خرداد به صورت آنلاین و از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.

براساس این گزارش ، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را تا ساعت 16 شنبه 6 خرداد از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

طبق بررسی های بورس پرس، سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان 6 شهریور سال 89 بصورت سهامی خاص تأسیس شد و در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید و در حال حاضر جزو شرکت های فرعی موسسه بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بشمار می‌رود. مرکز اصلی شرکت در خیابان خالد اسلامبولی واقع شده است.

سرمایه شرکت با 10 نیروی انسانی در بدو تاسیس 10 میلیون تومان بوده که طی دو مرحله افزایش سرمایه از محل سود انباشته به 400 میلیارد تومان رسید. مالکیت 99.9 درصد سهام به شرکت بنیاد تعاون ودجا تعلق دارد.

سرمایه گذاری در املاک درصد کمی از منابع شرکت را به خود اختصاص داده و شرکت، سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه نخواهد داشت و به محض تکمیل، اقدامات لازم جهت فروش آن صورت می پذیرد. کماکان استراتژی اصلی شرکت، سرمایه گذاری در سهام است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ