کد خبر: ۲۱۶۳۸۸
۰:۰ - ۱۴۰۲/۸/۱۷

کشف دو فرار مالیاتی بزرگ در صنعت بورسی با طلب ۵۲۸ میلیارد تومانی

کشف دو فرار مالیاتی بزرگ در صنعت بورسی با طلب ۵۲۸ میلیارد تومانی

سازمان امور مالیاتی از شناسایی دو فقره فرار مالیاتی بزرگ مربوط به صنعت بورسی در استان‌ زنجان با مطالبه ۵۲۸ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وحید عزیزی مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی سازمان امور مالیاتی درباره کشف دو فقره پرونده بزرگ فرار مالیاتی در استان زنجان به فارس گفت: در اجرای بازرسی ماده 181 قانون مالیات‏های مستقیم در یک شرکت فعال در حوزه صنعت روی پس از رسیدگی به اسناد و مدارک به دست آمده، اقدام به صدور اوراق تشخیص متمم عملکرد، اوراق مطالبه متمم مالیات و ارزش افزوده و جرایم عملکرد سال های 96 تا 1400 کرده که مجموع مالیات این شرکت حدود 82 میلیارد تومان بود.

وی افزود: تمام اوراق صادره به مودی مالیاتی ابلاغ شده و مراحل قطعیت و وصول پرونده در دست اقدام است و مستندات فروش شرکت از دفاتر فروش غیر رسمی که به صورت دستی تهیه شده بود، استخراج و در گزارش متمم شرکت اعمال شد.

عزیزی ادامه داد: برای یک شرکت فولادی فعال در استان زنجان هم اوراق تشخیص متمم عملکرد، اوراق مطالبه متمم مالیات و ارزش افزوده سالهای 95 تا 1400 برگ تشخیص مالیات به ارزش حدود 446 میلیارد تومان صادر شد. پرونده دو فقره فرار مالیاتی بزرگ در استان‌ زنجان به ارزش 528 میلیارد تومان است که از این دو شرکت مطالبه شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ