کد خبر: ۲۱۷۰۶۶
۰:۰ - ۱۴۰۲/۹/۱۲

دیوان عدالت اداری یک حکم انتصاب رئیس‌جمهور را باطل کرد
برای دومین بار:

دیوان عدالت اداری یک حکم انتصاب رئیس‌جمهور را باطل کرد

دیوان عدالت اداری با صدور دادنامه‌ای، حکم انتصاب رئیس سازمان نظام‌ روان‌شناسی و مشاوره ایران از سوی رئیس‌جمهور را ابطال کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دیوان عدالت اداری برای دومین بار در سال جاری طی جریان رسیدگی به شکایت یک شخص حقیقی، حکم انتصاب ابراهیم رئیسی را که شهریور‌ ماه برای انتصاب علی فتحی آشتیانی برای ریاست سازمان نظام‌ روان‌شناسی و مشاوره ایران صادر کرده بود، ابطال کرد. موضوع شکایت نیز، ابطال انتخابات شورای مرکزی و هیئت بازرسان سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره بود که 27 مرداد سال جاری برگزار شده بود.

بر اساس این گزارش در بخشی از این دادنامه شعبه 45 دیوان عدالت اداری آمد: این شعبه دیوان بنا به دلائل پیش‌گفته و جمیع جهات، شکایت مطروحه را وارد تشخیص و مستنداً به مواد یک، 10 و 89 قانون مرقوم، رأی به ورود شکایت مبنی بر ملغی‌الاثر شدن آئین‌نامه موضوع شکایت و اصلاحات بعدی از زمان تصویب و ابطال آثار و نتایج حاصله از آن از جمله نتیجه انتخابات شورای مرکز و هیئت بازرسان سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره و همچنین حکم انتصاب علی فتحی آشتیانی به‌عنوان رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره ایران را صادر و اعلام می‌کند.

قوه قضائیه , دیوان عدالت اداری , سید ابراهیم رئیسی ,

دیوان عدالت اداری همچنین حکم انتصاب میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی در هیئت عمومی دیوان عدالت اداری را ابطال کرده بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ