کد خبر: ۲۱۹۳۹۷
۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰

بارش سنگین برف و باران در ۷ استان و افزایش آلودگی در شهرهای صنعتی
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش سنگین برف و باران در ۷ استان و افزایش آلودگی در شهرهای صنعتی

سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش آلاینده‌های جوی در کلان‌شهرها طی امروز، بارش شدید برف و باران طی اواسط هفته را در ۷ استان پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در اکثر مناطق ایران، جو آرام و پایداری مستقر شده و در نوار شمالی به‌ویژه سواحل دریای خزر، روند افزایش دما آغاز و در شهرهای صنعتی تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش از ظهر فردا به‌تدریج از میزان غلظت آلاینده‌ها در کلان‌شهرها کاسته و در غرب و شمال غرب ابرناکی و بارش‌های پراکنده و وزش باد روی می‌دهد. دوشنبه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش، وزش باد همراه با کاهش نسبی دما در مازندران، گیلان و اردبیل شروع و در مناطقی از شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی نیز افزایش ابر، بارش برف،‌ باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی به غرب گستره بارش‌ها کل نوار غربی ایران، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و کل سواحل دریای خزر را در بر می‌گیرد. در این روز بارش برف در جنوب آذربایجان غربی، شمال کردستان، زنجان، نیمه شرقی آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و بارش باران در گیلان و غرب مازندران شدید خواهد بود.

چهارشنبه گستره بارش‌ سامانه در استان‌های نوار غربی و شمالی بوده و در گیلان و مازندران و شمال زنجان بارش برف و باران شدید خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ