کد خبر: ۲۲۰۹۰۳
۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

توقف ۷ نماد و تعلیق

توقف ۷ نماد و تعلیق "شنبدر و پترول"، رفع گره از ۴ سهم و فهرست ۱۴ ابطالی

نماد ۷ شرکت بسته، "شبندر و پترول" تعلیق و ۴ سهم نیز مشمول رفع گره معاملاتی شدند و فهرست معاملات ابطالی هم به ۱۴ شرکت کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از آغاز معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام، نماد شرکت های گروه‌ صنایع‌ بهشهر ایران‌، شیشه‌ و گاز و آهن و فولاد ارفع به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت 10 بازگشایی می شوند.

شرکت های فولاد مبارکه و پترول برای یک روز و بانک ایران زمین، سرمایه گذاری لقمان و پرسپولیس هم برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شد.

نماد پالایشگاه بندرعباس و پتروشیمی تندگویان هم به دلیل بررسی وضعیت اطلاعاتی تا اول و دوم اسفند تعلیق شد.

سهام 4 شرکت فرابورسی جوش‌ و اکسیژن‌ ایران‌،لیزینگ رازی  شیشه سازی مینا و کابلسازی ‌ایران‌ که در روزهای قبل دارای صف خرید و فروش بودند، امروز مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی هم شامل سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی به دلیل ظن استفاده از اطلاعات نهانی و دستکاری، سیمان ایلام برای معاملات چرخشی، صنعتی سپاهان، گروه دارویی برکت، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان، سپید ماکیان، بانک تجارت، فولاد کاوه جنوب کیش، سرمایه گذاری سیمان تامین، پدیده شیمی قرن و ریخته گری تراکتور سازی ایران به دلیل عدم رعایت اصل انصاف و نمادهای فرابورسی " ویسا و فکمند،، طبق مفاد 20 و 147 دستورالعمل شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ