کد خبر: ۲۲۱۰۷۹
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶

۱۲ اولویت اقتصادی مردم برای مجلس آینده بدون توجه به بورس و سهام عدالت!

۱۲ اولویت اقتصادی مردم برای مجلس آینده بدون توجه به بورس و سهام عدالت!

نظرسنجی از شهروندان تهرانی درباره ۱۲ اولویت اقتصادی مجلس آینده بدون توجه به وضعیت بورس و سهام عدالت نشان می دهد مسکن و اجاره بها، مهار تورم و اشتغال بیشترین خواسته است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مرکز افکارسنجی سرمایه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس در 10 اسفند، اقدام به نظرسنجی از شهروندان تهرانی در مورد اولویت های اقتصادی مجلس آینده کرده اما در میان 12 گزینه، نامی از بورس و وضعیت مبهم شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت برای حدود 45 میلیون نفر نیست!

براساس این گزارش، گزینه های مورد نظر شامل مسکن و اجاره بها، مهار تورم و گرانی، اشتغال، ازدواج آسان جوانان، بهبود وضعیت اقتصادی، معیشت مردم، افزایش حقوق و دستمزدها، خودرو، مبارزه با اختلاس گران، کنترل دولت بر بازار و قیمت ها، مالیات، شفاف سازی و دیگر موارد است ولی خبری از لزوم گزینه توجه مردم و نمایندگان آینده به بازار سهام و سهام عدالت نیست که طی دو سه سال اخیر با بحران مواجه شده است!

در این میان اولویت اصلی شهروندان مورد نظر سنجی مربوط به مسکن و اجاره بها با 20.9 درصد و سپس  مهار تورم و گرانی و اشتغال با 17 و 15 درصد است.

در ادامه هم اولویت های ازدواج آسان جوانان، بهبود وضعیت اقتصادی، رسیدگی به معیشت مردم و افزایش حقوق و دستمزدها ، قرار دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ