کد خبر: ۲۲۱۳۵۱
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۷

جلسه هماهنگی برگزاری مجمع سومین شرکت سرمایه‌گذاری استانی
در ماه های ابتدای سال آینده اعلام شد:

جلسه هماهنگی برگزاری مجمع سومین شرکت سرمایه‌گذاری استانی

جلسه هماهنگی برگزاری مجمع سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت قزوین برگزار شد تا مجمع این استان در ماه های ابتدای سال آینده برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه هماهنگی برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت قزوین با حضور نماینده وزیر اقتصاد و مدیر کل اقتصاد این استان، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، مدیران عامل تعاونی های شهرستانی سهام عدالت و سرمایه گذاری سهام عدالت قزوین، نمایندگان استانداری، اداره ثبت و تعاون، نهادهای نظارتی و امنیتی و نمایندگان دستگاه‌ های مختلف اجرایی و تنی چند از مقامات این استان در محل امور اقتصاد قزوین برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ولی‌اله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در این جلسه با بیان اینکه شورای عالی بورس در آبان مصوبه برگزاری شرکت‌ های سرمایه‌گذاری استانی را ابلاغ کرد، گفت: از ۳۱ شرکت سرمایه‌گذاری استانی ۲۸ شرکت در بورس پذیرفته شدند. استان سمنان با وجود پیگیری‌ها، همچنان به عنوان نهاد مالی نزد سازمان بورس و به عنوان ناشر در بورس پذیرفته نشده است. استان تهران نیز برای پذیرش در بورس و معامله سهام باید از البرز جدا شود.

وی افزود: شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی طبق قانون تجارت باید ۴ ماه بعد از پایان سال مالی مجامع را برگزار کنند که به صورت الکترونیک و از بستر سامانه دیما برگزار می شود.

مهدی حاجی‌وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت نیز در این نشست، گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای عالی بورس، اقدامات لازم برای برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری استان قزوین با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در حال انجام است و بر اساس برنامه ریزی ها مجمع این استان در ماه های ابتدای سال آینده برگزار می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ