کد خبر: ۲۲۱۵۰۰
۱۵:۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲

ادعای پورابراهیمی به خرید و فروش رای و درخواست فوری از شورای نگهبان
در پی شکست انتخابات مجلس رخ داد:

ادعای پورابراهیمی به خرید و فروش رای و درخواست فوری از شورای نگهبان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس که یکی از چهره های ناکام در انتخابات مجلس دوازهم معرفی شده مدعی خرید و فروش رای و هدایای گسترده شد و از شورای نگهبان درخواست رسیدگی فوری کرد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا پور ابراهمیی  در حالی فعلا" به همراه محمدرضا باهنر، محمد باقر نوبخت و عنابستانی)  یکی از چهره های ناکام در انتخابات مجلس دوازهم معرفی شده که در واکنش به این نتیچه، مدعی خرید و فروش رای و هدایای گسترده شده و از شورای نگهبان درخواست رسیدگی فوری کامل تخلفات کرد!

براساس این گزارش، وی با صدرو بیانیه ایی اعلام کرد: متأسفانه در ایام برگزاری انتخابات و نیز روز اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمان و راور شاهد تخلفات گسترده انتخاباتی توسط تعدادی از داوطلبان بودیم که قطعاً بر نتیجه انتخابات این حوزه اثر منفی گذارده و به‌شدت موجب نارضایتی افکار عمومی از برگزاری انتخابات سالم در شهرستان‌های کرمان و راور شده است.

باتوجه‌ به لزوم صیانت از آرا مردم و برخورد قانونی با تخلفاتی همانند خرید و فروش رأی، اعطای هدایای گسترده به‌منظور تأثیر در نتیجه انتخابات و انجام تبلیغات خارج از ضوابط قانونی و سایر موارد که بخش عمده آن توسط دستگاه‌های نظارتی مشخص شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
0
0
پاسخ
همین که از قطار پیاده میش به زمین زمان ناسزا میگن حق ناحق می کنند تا صاحب کرسی هستند موقعیت وفق مرادشان است همه موارد گل بلبل است ....این منصب خدمت گزاری چقدر شیرین دلچسب !!!
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ