کد خبر: ۲۲۱۶۳۵
۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

زمان بندی جدید عرضه انواع محصولات در بورس کالا برای ایام پایانی سال و نوروز

زمان بندی جدید عرضه انواع محصولات در بورس کالا برای ایام پایانی سال و نوروز

بورس کالا، نحوه عرضه محصولات سیمان، مس کاتد، شمش آلومینیوم و سرب و ... در ایام پایانی سال و دو هفته‌ منتهی به ۸ و ۱۵ فروردین را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیر عملیات عرضه بورس کالا، زمان‌بندی عرضه ها در ایام پایانی سال و دو هفته‌ منتهی به ۸ و ۱۵ فروردین را به کارگزاران و ذینفعان این بورس ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش، آخرین روز عرضه همه محصولات در سال جاری، چهارشنبه ۲۳ اسفند است. روز ۵ فروردین هم هیچ عرضه ای صورت نمی پذیرد

دوشنبه ۶ فروردین، سیمان تیپ ۱ و ۲، سنگ آهن، کنسانتره و گندله سنگ آهن، آهن اسفنجی، ورق اختصاصی، مس کاتد، شمش خالص آلومینیوم، شمش روی و سرب در تالار صنعتی آرگون، محصولات غیر بهین یابی و نخ های پتروشیمی تندگویان در تالار پتروشیمی، محصولات گروه اسلاک واکس در تالار فرآورده های نفتی عرضه می شود.

سه شنبه ۷ فروردین، سیمان سایر تیپ‌ها، شمش بلوم و تختال در تالار صنعتی، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید و آف گریدهای آنها و نخ های سایر شرکت ها در تالار پتروشیمی روی تابلو می روند.

چهارشنبه ۸ فروردین، محصولات پلیمری به غیر از پلی پروپیلن و پلی وینیل کلراید و آف گریدهای پلی پروپیلن در تالار پتروشیمی عرضه می شود.

شنبه ۱۱ فروردین، سیمان تیپ ۱ و ۲ در تالار صنعتی آرگون، محصولات غیر بهین یابی و نخ های پتروشیمی تندگویان در تالار پتروشیمی - محصولات گروه اسلاک واکس در تالار فرآورده های نفتی روی تابلو می روند.

سه شنبه ۱۴ فروردین، سیمان سایر تیپ‌ها، شمش بلوم و تختال، مس کاتد، شمش خالص آلومینیوم، شمش روی و شمش سرب در تالار صنعتی، پلی پروپیلن پلی وینیل کلراید و آف گریدهای آنها و نخ های سایر شرکت ها در تالار پتروشیمی، محصولات گروه روغن در تالار فراورده های نفتی عرضه می شود.

چهارشنبه ۱۵ فروردین، مس مفتول، مفتول و بیلت آلومینیوم، شمش آلیاژی آلومینیوم، مقاطع مسی و برنجی در تالار صنعتی، محصولات پلیمری به غیر از پلی پروپیلن و پلی وینیل کلراید و آف گریدهای پلی پروپیلن در تالار پتروشیمی روی تابلو می روند. عرضه مابقی محصول‌ها طبق روال عادی هر هفته صورت می گیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ