کد خبر: ۲۲۱۶۸۷
۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹

خط حمایت جدید شاخص و پیش بینی عدم صعود معنادار در روزهای پایانی سال

خط حمایت جدید شاخص و پیش بینی عدم صعود معنادار در روزهای پایانی سال

تحلیلگر بازار سرمایه با اعلام خط حمایت جدید شاخص در محدوده ۲.۱۲ میلیونی، پیش بینی کرد این متغیر مهم در روز‌های پایانی سال صعود معناداری نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی ملک لی  درباره آخرین برآوردها از آینده کوتاه مدت بازار سرمایه که با ورود شاخص به کانال ۲.۱ میلیون واحدی از محدوده خطر ۲ میلیونی خارج شده به باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: شاخص کل طی هفته گذشته با رشد مناسب ۵.۴ درصدی به دو میلیون و ۱۶۵ هزار واحد رسید تا هفته‌ای سراسر سبز ثبت شود.

برهمین اساس به نظر می رسد شاخص وارد روند صعودی میان مدت شده که در این روند فعلا محدوده ۲.۱۲ میلیون واحدی به عنوان حمایت اصلی در نظر گرفته می‌شود. احتمالا با توجه به در پیش بودن روز‌های پایانی سال و نیاز به پول نقد باید شاهد در جازدن شاخص کل بود.

شاخص کل هم وزن که کمتر از شاخص کل افزایش یافت و با رشدحدود ۳.۵ درصدی به ۷۳۸ هزار واحد رسیده در صورت عبور با قدرت از این محدوده می‌تواند به صعود میان مدت ادامه دهد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
0
0
پاسخ
در بورس ایران تحلیل تکنیکال و بنیادی بدونید و کلی هم وقت بذارید آخر هم یا ضرر نصیبتان خواهد شد یا سود اندک البته بخشی از سود آن تورم را پوشش می دهد ,اما اگر یک شخص در اروپا یا آمریکا باشید و سودی از راه بورس و ارزهای دیجیتال بدست بیاورید سود آن در مقایسه با تورم اقتصادی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست واقعا بورس ایران تبدیل به یکی از بدترین جاهایی ممکن برای سرمایه گذاری در کره زمین شده است و کلا در بهترین حالت بتواند ارزش سرمایه شما را حفظ کند و سودخالص پیشکش ,در بسیاری از اقتصاد های پیشرفته از بورس به عنوان سپر تورمی استفاده می شود ولی در ایران همان خاصیت را هم از دست داده است و برآیند ورود پول حقیقی حتی در وضعیت تورمی اقتصاد هم منفی است حال خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ,در مورد معامله رمز ارز ها هم کسی درست جواب نمی دهد که حرام است یا حلال !!! در پایان باید گفت: سگ را گشاده و سنگ را بسته اند .
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ