کد خبر: ۲۲۱۶۹۸
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹

مشکل معاملات فرابورس حل نشده / پیگیری مداوم از مدیریت فناوری بورس!
با وجود پایان معاملات و طی چندین ساعت:

مشکل معاملات فرابورس حل نشده / پیگیری مداوم از مدیریت فناوری بورس!

معاون عملیات بازار فرابورس، گفت: پیگیری های مداوم از مدیریت فناوری بورس برای حل مشکل فنی زیرساخت فنی سامانه معاملات در جریان است تا معاملات امروز انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد صادق غزنوی درباره عدم سفارش‌گیری بازارهای معاملات فرابورس که از صبح امروز شروع و تا این لحظه هم ادامه دارد، گفت: از لحظه بروز اشکال فنی در زیرساخت فنی سامانه معاملات، موضوع به اهالی بازار اعلام شده و پیگیری های مداوم از مدیریت فناوری بورس تهران در جریان است تا به محض حل مشکل، معاملات امروز در فرابورس صورت پذیرد.

زیرساخت فنی سامانه معاملات پیش از شروع ساعت بازار امروز با مشکل فنی مواجه شد. به همین دلیل انجام سفارش‌ گیری تا برطرف شدن این مشکل از طرف مدیریت فناوری بورس امکان‌پذیر نیست.

براساس این گزارش مدیریت عملیات بازار شرکت فرابورس قبل از شروع معاملات اولین روز هفته اعلام کرد: پیرو اطلاع‌رسانی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران به علت بروز اشکال فنی در زیرساخت فنی سامانه معاملات، سفارش‌گیری بازارهای فرابورس در ساعت 8:25 و 8:45 آغاز نخواهد شد. ساعت شروع سفارش‌گیری و انجام معاملات بازارهای فرابورس متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

با توجه به تفکیک دو سامانه معاملات بورس و فرابورس، سامانه بورس تهران، مشکلی نداشته و سفارش ها طبق روال همیشکی در جریان است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» خورسندی | ساعت ۱۳:۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
0
0
پاسخ
حدودا هم نگفتند تا چه ساعتی برطرف میشه؟ حداقل یه بازه احتمالی میگفتن مثلا میگفتن بین ساعت 2 تا 4 برطرف میشه
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ