کد خبر: ۲۲۱۷۵۴
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱

وعده عدم تکرار موارد اختلال بی سابقه با فعال شدن سامانه های فرابورس!
مدیرعامل مدیریت فناوری بورس اعلام کرد:

وعده عدم تکرار موارد اختلال بی سابقه با فعال شدن سامانه های فرابورس!

مدیرعامل مدیریت فناوری بورس با اعلام فعال شدن کامل سامانه های فرابورس، ضمن عذرخواهی از ذینفعان وعده عدم تکرار اختلال بی سابقه و این گونه موارد داد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی حسنی با اشاره تداوم تلاش های متخصصان فنی طی دو روز گذشته برای رفع اختلال در سامانه معاملات فرابورس به سنا، گفت: سرانجام کلیه سرویس‌های سامانه فرابورس فعال و معاملات دیروز از ساعت ۱۴ تا ۱۷:۳۰ مجددا از سر گرفته شد.

وی افزود: توقف سرویس SAN Storage زیر ساخت فرابورس که نقطه اشتراک تمامی ماژول‌های سامانه معاملات است بطور عملی موجب توقف تمامی اجزا سامانه معاملاتی فرابورس شد. با عدم دریافت نتیجه مثبت به رغم کار فنی متخصصان در روز شنبه، سامانه به زمان شروع بازار نرسید و این موضوع از کانال های مختلف اطلاع ‌رسانی شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به زمان‌بر بودن مراحل کار، قطعی سامانه ادامه پیدا کرد و شنبه بدون معامله پایان یافت اما یکشنبه با رفع مشکل زیرساخت سامانه معاملات و بازگشایی بازارهای فرابورس با تاخیر این مسئله حل و فصل شد.

حسنی گفت: شرکت مدیریت فناوری ضمن عذرخواهی از تمامی ذینفعان بازارهای فرابورس در تلاش است طبق پروژه‌های تعریف شده که مراحل تکمیلی را می‌گذراند از تکرار این گونه موارد جلوگیری کرده و خدمتی پایدار به جامعه سهامداری ارائه کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ