کد خبر: ۲۲۲۱۸۰
۰:۰ - ۱۴۰۳/۱/۱۸

تقاضای دوباره میرسلیم برای گرانی بنزین و ادعای جدید علیه صنایع!

تقاضای دوباره میرسلیم برای گرانی بنزین و ادعای جدید علیه صنایع!

میرسلیم که پیشنهاد قیمت بنزین ۲۶ هزار تومانی داده بود، معامله فرآورده‌های نفتی و گازی برای صنایع را بسیار ارزان و نرخ بنزین را ثمن بخس دانست!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی میرسلیم که روز‌های پایانی حضور در مجلس را سپری می کند و حاشیه هایی مانند دستگیری فرزند به دلیل همکاری با منافقین، ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس و... دارد به خبرآنلاین، گفت‌: فرآورده‌های نفتی و گازی به قیمت بسیار ارزان در داخل معامله می‌شود که مزیتی برای صنایع است و از تأمین یا خرید مواد اولیۀ نفت‌خام و گاز ارزان توانستند به سود های سرشاری دست یابند. بنابراین سوخت عرضه شده به مردم نیز به ثمن بخس است.

وی افزود: مصرف بی رویۀ بنزین موجب ازدحام خودروها و راه بندان های درون‌ و بین‌ شهری می‌شود و اتلاف ناشی از آن به اقتصاد کلان لطمه وارد می‌آورد. زیرا مقادیر فراوانی سوخت به‌ هدر می‌رود و در برابر آن خدمت یا کالایی تولید نمی‌شود. قیمت سوخت باید اصلاح شود.

براساس این گزارش، میرسلیم پیش از این در بهمن سال قبل هم مدعی شده بود: قیمت بنزین باید پس از اتمام سهمیه ۶۰ لیتری با بهای وارداتی و ۹۰ درصد فوب یعنی حدود ۲۶ هزار تومان عرضه شود تا مردم کم مصرف کنند! اثر افزایش قیمت بنزین بر دیگر کالا ها هم یک تا دو درصد است!!!

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام



 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ