کد خبر: ۲۲۲۴۷۰
۰:۱ - ۱۴۰۳/۱/۲۹

معرفی۱۰ شرکت بزرگ بورس با تداوم صدر نشینی
بورس پرس گزارش می دهد:

معرفی۱۰ شرکت بزرگ بورس با تداوم صدر نشینی "فارس" + رتبه ۷۹۷ نماد

آخرین ارزش روز بازار ۷۹۷ شرکت بورسی و فرابورسی بررسی و ۱۰ شرکت اول بازار با تداوم صدرنشینی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تغییرات در ارزش روز بازار شرکت‌های بورسی و فرابورسی، همیشه برای سهامداران اهمیت دارد و از این لحاظ به سه دسته بزرگ، متوسط و کوچک تقسیم می‌شوند و همین تقسیم‌بندی بر انتخاب سهام جهت خرید اثرگذار است. شرکت‌های بزرگ هم طبیعتا به نسبت شرکت های متوسط و کوچک اثر بیشتری بر روی شاخص کل دارند.

براساس این گزارش، آخرین ارزش روز بازار 797 شرکت بورسی و فرابورسی نشان می دهد 10 شرکتی که در صدر قرار گرفتند همگی در بورس حضور دارند.

در این میان هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با ارزش روز 586.5 هزار میلیارد تومانی در صدر جدول قرار دارد. دو شرکت ملی مس و فولاد مبارکه نیز با ارزش روز بازار 552.2 و 542.1 هزار میلیارد تومان در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند.

شرکت های پالایشگاه اصفهان، شستا، سرمایه گذاری غدیر، گل گهر، بانک ملت، سرمایه گذاری امید و چادرملو به ترتیب با ارزش روز بازار 211، 182.7، 177.8، 169.8، 169.6، 167.3 و 163.8 هزار میلیارد تومانی در پله چهارم تا دهم ایستادند.

شرکت کیوان هم که در تابلو قرمز بازار پایه فرابورس درج نماد شده با ارزش روز بازار 26.5 میلیارد تومانی در جایگاه کوچک ترین و رتبه آخر قرار گرفت.

فهرست ارزش روز بازار 797 شرکت بورسی و فرابورسی تا 28 فروردین را می توان اینجا مشاهده کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ