کد خبر: ۲۲۲۵۹۳
۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۲/۳

توقف ۱۳ نماد بورسی و فرابورسی، رفع گره از ۴ سهم و کاهش آمار ابطالی ها

توقف ۱۳ نماد بورسی و فرابورسی، رفع گره از ۴ سهم و کاهش آمار ابطالی ها

نماد ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی بسته و ۴ سهم مشمول رفع گره معاملاتی شدند و آمار ابطالی ها هم به ۱۲ شرکت کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از آغاز معاملات سومین روز کاری اردیبهشت، نماد شرکت های خدمات‌ انفورماتیک‌، معادن‌ منگنز ایران‌، ایران‌ دارو، توسعه فن افزار توسن، بیمه دی و مادیران به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت 10 بازگشایی می شوند.

شرکت های مهرام و پشم‌شیشه‌ایران‌ برای یک روز و کارخانجات‌ مخابراتی‌ ایران‌، قند بیستون، بیمه سرمد، سرمایه گذاری پتروشیمی ساختمان خلیج فارس و صنایع و معادن احیاء سپاهان برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

سهام 4 شرکت فرابورسی توسعه و عمران استان اردبیل، پتروشیمی دهدشت، توسعه عمران زاگرس و کارخانجات صنعتی وتولیدی اتمسفر که در روزهای قبل دارای صف خرید و فروش بود، امروز مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی هم شامل شیشه و گاز، فراورده های تزریقی و دارویی ایران و سرما آفرین ایران به سبب ظن دستکاری قیمت ، بورس انرژی به علت عدم رعایت نصاب سهامداری، سرمایه گذاری امید به دلیل عدم رعایت انصاف، سرب‌ و روی‌ ایران‌ با تصمیم مدیرعامل و نمادهای فرابورسی " چنوپا، وتعاون، تفیرو، نبروج، کابگن، ثعتما و کارام" طبق ماده 19 و 20 مکرر دستورالعمل شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ