1. سایر حوزه ها
یکشنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۴ ۱۰:۰۹
زمان مطالعه: 1 دقیقه
کد خبر: 231174
جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان دولت در سال جاری

جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان دولت در سال جاری

جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان دولت در سال جاری از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: حداقل و حداکثر حقوق مشمولان قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال ۱۴۰۴ با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته به رقم ۲۳ و 91 میلیون تومان رسید.

بر اساس این گزارش، حداقل حقوق کارمندان مشمول این قانون به‌ همراه فوق‌ العاده‌های مربوط به ماده ۶ نباید کمتر از ۴.2 میلیون تومان یعنی میزان حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری باشد. اگر مجموع دریافتی کارمندان (با احتساب فوق‌العاده‌ها) به این حد نرسد، دولت موظف است ما‌به‌التفاوت آن را تا سقف ۴.۲ میلیون تومان به کارکنان پرداخت کند.

مبنای محاسبه تمام پرداخت‌ ها در قوانین و مقررات طبق حداقل حقوق تعیین از جمله فوق‌ العاده ایثارگری موضوع ماده ۵۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران همان مبلغ است که به‌ عنوان حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری در سال جاری در نظر گرفته شد.

انتهای پیام

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید