کد خبر: ۱۰۴۵۴۳
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۷/۳۰

واکنش مدیرعامل فولادمبارکه به تحریم های جدید آمریکا

واکنش مدیرعامل فولادمبارکه به تحریم های جدید آمریکا

مدیرعامل فولادمبارکه به استفاده از راه‌کارهای قانونی برای مقابله با تحریم جدیدو ادامه مذکرات با مشتریان خارجی خبر داد و گفت: قبلا" نیز آمریکا صنایع فولاد، گاز و پتروشیمی را تحریم کرده و این اتفاق موضوع تازه‌ای نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمید رضا عظیمیان درباره تحریم جدید فولادمبارکه و 19 شرکت بورسی و غیر بورسی دیگر به عصرمعدن گفت: متأسفانه این موضوع ممکن است برخی محدودیت ها را برای فولاد بارکه ایجاد کند اما با راهکارها و ظرفیت‌های قانونی به مقابله با تحریم می رویم تا نتواند مشکلاتی برای شرکت ایجاد کند.

وی افزود: این موضوع نیازمند برخی هماهنگی‌ها با مراکز دولتی و وزارت صنعت است تا بتوانیم در اولین فرصت راهکارهایی برای مقابله با تحریم تهیه و به اطلاع همه مصرف کنندگان، سهامداران و کسانی که با فولاد مبارکه در ارتباط هستند قرار دهیم و اثر اقدام خصمانه آمریکا را به حداقل برسانیم. از سوی دیگر هماهنگی‌های لازم در داخل کارخانه و با دولت انجام و اعلام می کنیم.

عظیمیان در پاسخ به سوالی درباره اثر تحریم‌ها در بازارهای اروپا ، عراق و افغانستان و... توضیح داد:  تحریم ها موضوع جدیدی نیست و تنها اسم شرکت در فهرست آمده است. بنابراین مذاکرات با طرف‌های قرارداد ادامه دارد و راهکارهایی برای تدوام و حفظ بازار کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه در دست خواهیم داشت. از سوی دیگر با توجه به مذاکراتی که دولت با گروه ۱+۴ داشته و در حال انجام است از ظرفیت های آن استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ