کد خبر: ۱۰۴۵۵۳
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۷/۳۰

صف های طولانی زائران اربعین برای دریافت دینار دولتی / علت

صف های طولانی زائران اربعین برای دریافت دینار دولتی / علت

فروش ارز مسافرتی برای زائران اربعین به عاملیت بانک ملی آغاز شده و خبرها حکایت از ازدحام چشم گیر جمعیت در شعب توزیع کننده دینار دارد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، با تصمیم بانک مرکزی بانک ملی مامور توزیع ارز مسافرتی به زائران اربیعن بوده و این بانک با کمک پیامرسان ،اولین گام یعنی ثبت نام برای دریافت دینار عراق را بسیار تسهیل کرده است.

بر این اساس زائران کربلا نیازی به مراجعه حضوری شعب ندارند و فقط کافی است با ثبت نام در این پیام رسان و پرداخت مبلغ انتخاب کنند که دینار را کجا تحویل بگیرند.

هرچند بانک مرکزی اعلام کرده زائران اربعین می توانند در 51 نقطه مشخص شده در خاک عراق دینار خود را تحویل گیرند ولی گزارش های رسیده از شهرهای مرزی، فرودگاه های نجف و بغداد بیانگر تشکیل صف های طولانی و معطلی زائران در این مناطق است.

علت اصلی ازدحام جمعیت در این مناطق، کمبود شعب بانک ملی برای تحویل دینار مسافران است. در این ایام بارها از بانک مرکزی خواسته شده تا برای جلوگیری از اتلاف وقت مردم تدابیری اتخاذ کند که کمتر در صف دریافت ارزشان بمانند.

بر اساس این گزارش، تا ساعت 11 امروز بیش از 77 هزار و 800 نفر برای دریافت دینار عراق ثبت نام از طریق اعلام شده اقدام کرده اند.از این تعداد، 90 درصد ارز 100 هزار دیناری و 10 درصد 50 هزار دیناری خریداری کرده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ