کد خبر: ۱۰۷۰۸۶
۰:۱ - ۱۳۹۷/۸/۲۱

نظر متفاوت متحدان آمریکا به ایران و برنامه‌ براندازی کاخ سفید

نظر متفاوت متحدان آمریکا به ایران و برنامه‌ براندازی کاخ سفید

متحدان و دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا برخلاف مقامات کاخ سفید، ایران را در برابر برنامه‌های دولت آمریکا برای براندازی آسیب‌پذیر نمی‌بینند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ان‌بی‌سی‌نیوز، برخی مقام‌های ارشد کاخ سفید معتقدند حکومت ایران به‌دلیل فشارهای آمریکا ، در برابر فرو پاشی آسیب‌پذیر است اما متحدان و دستگاه‌های اطلاعاتی ایالات متحده با این ارزیابی موافق نیستند.

دیپلمات‌ها و مقام‌های سابق آمریکایی ارزیابی‌های موجود در کاخ سفید درباره ایران را تفکر آرزومندانه دانسته‌اند. با توجه به مشکلات سیاسی و اقتصادی دولت‌های اروپایی معتقدند حکومت ایران کاملاً مستحکم است و هر گونه اقدام برای سرنگون کردن این حکومت می‌تواند نتایج وخیم‌تر به‌بار بیاورد.

9 دیپلمات خارجی اعلام کردند مایک پامپئو و جان بولتون و سایر مقام‌های آمریکایی در دیدار با همتایان خارجی گفته‌اند حکومت ایران شکننده است و قادر به مدیریت اقتصاد نیست.

بر اساس این گزارش، نهادهای اطلاعاتی آمریکا هم نشانه‌هایی از اینکه حکومت ایران در آستانه سقوط باشد، مشاهده نکرده‌اند، از نظر آنها حکومت درست به‌اندازه سال‌های گذشته کنترل اوضاع را مستحکم در دست دارد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ