کد خبر: ۱۰۸۸۱۵
۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۹/۱۲

توقف دومین شرکت بزرگ با اعلام فروش۱۰۰ درصدی زیرمجموعه / اطلاعات تکمیلی

توقف دومین شرکت بزرگ با اعلام فروش۱۰۰ درصدی زیرمجموعه / اطلاعات تکمیلی

تاپیکو دومین شرکت بزرگ بورس با اعلام فروش ۱۰۰ درصد سهام یک زیرمجموعه با توقف یک ساعته نماد روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تاپیکو که با سرمایه 8.15 هزار میلیارد تومانی دومین شرکت بزرگ بورس از لحاظ سرمایه اسمی بشمار می رود با اعلام فروش یک دارایی ، با توقف یک ساعته نماد روبرو شد. 

محمود مخدمی مدیر عامل تاپیکو اعلام کرد: شرکت خدمات مدیریت صبا تامین در نظر دارد به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به واگذاری 100 درصد سهام شرکت توسعه نفت و گاز آریا  از طریق مزایده عمومی و با شرایط مندرج در آگهی منتشره در روزنامه اقدام کند. در صورت تحقق فروش، آثار مالی مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

قیمت پایه مزایده 83.030 میلیون ریال بوده و خریدار موظف است کلیه مطالبات فروشنده که تا زمان انجام معامله در حساب های شرکت ثبت شده را به همراه مبلغ مذکور به فروشنده پرداخت کند.

فعالیت اصلی شرکت مورد واگذاری عبارت از اقدامات اولیه در خصوص احداث پالایشگاه میعانات گازی به ظرفیت 60 هزار بشکه در روز (یک واحد از 8 پالایشگاه طرح فراگیر پالایش سیراف) واقع در میدان گازی پارس جنوبی بوده و مهمترین دارایی های آن شامل 12 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شرکت زیر ساخت فراگیر پالایشی سیراف و حدود 5.4 میلیارد تومان پیش پرداخت سرمایه گذاری ها به شرکت زیرساخت فراگیر پالایشی سیراف بابت سهم شرکت از هزینه های اجرای عملیات آماده سازیی طرح است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ