کد خبر: ۱۰۸۸۳۶
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۹/۱۲

مزایده اموال زنجانی برگزار شد/ فروش وانت نیسان ٣٥‌ میلیونی

مزایده اموال زنجانی برگزار شد/ فروش وانت نیسان ٣٥‌ میلیونی

جلسه مزایده اموال محکوم پرونده فساد نفتی برگزار و و جز یک وانت‌نیسان ٣٥‌میلیون تومانی هیچ‌کدام از خودروها و موتورسیکلت‌ها فروخته نشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شهروند، جلسه مزایده اموال بابک زنجانی کاملا رسمی بود. ٢٢ نفر دور میز بیضی سالن جلسه طبقه پنجم دادسرای جرایم پولی بانکی حلقه زده بودند و منتظر شروع مزایده بودند. میهمان‌ها قبل از این تعیین شده و تمام وسایل‌ را در انتظامات دادسرا تحویل داده بودند. تنها دوربین فعال در جلسه متعلق به کارمند دادسرا بود که لحظه به لحظه جلسه را ثبت می‌کرد.

بالای سالن، رئیس جلسه با دو دستیار نشسته بود و پشت میکروفن شرایط مزایده را اعلام کرد: کسانی که مبلغ پیشنهادی دارند، دست‌ را بالا ببرند، ٩‌درصد ارزش افزوده، آگهی و نقل‌وانتقال خودرو به اضافه ١٢‌درصد به مبلغ نهایی اضافه می‌شود. هر کس در مزایده برنده شد، همان جا باید ١٠‌درصد قیمت را کارت بکشد، موتورها بدون پلاک هستند و برگه فروش گمرک دارند.

بعدازظهر شنبه بخش اول مزایده اموال محکوم پرونده فساد نفتی بابک زنجانی تشکیل شد و جز یک وانت‌نیسان ٣٥‌میلیون تومانی هیچ‌کدام از خودروها و موتورسیکلت‌ها فروخته نشد. پایین‌ترین قیمت را هم همین نیسان یخچال‌دار زامیاد با قیمت پیشنهادی ٣٥‌میلیون تومان داشت و گران‌ترین آنها پورشه پانامرا سفید روغنی، مدل ٢٠١٢ با 1.5 میلیارد تومان بود.

رأس ساعت ٣:٣٠ جلسه مزایده با فروش بی‌ام‌ دبلیو مدل ال‌ای ٧٥٠، ٤٤٠٠ سی‌سی، مدل ٢٠١١، مشکی روغنی شروع شد، قیمت پایه هم 1.2 میلیارد تومان اعلام شد. اما هیچ‌کس بی ام دبلیو مشکی روغنی زنجانی را نخواست. دومین خودرو، بی ام دبلیو مدل ایکس ٦، ٢٠١١ سفید روغنی متالیک با قیمت پایه‌ 1.15 میلیارد تومان بود که باز هم کسی دست را بالا نبرد و در ادامه سه نفر هم جلسه را ترک کردند.

نوبت به پورشه پانامرا مدل ٢٠١٢ با قیمت پایه 1.5 میلیارد تومان رسید. سکوت را یکی از حاضران با بیان اینکه قیمت‌ها خیلی بالاست و نزدیک ٢٠ تا ٣٠‌ میلیون تومان گران‌تر از بازارند،شکست. رئیس جلسه هم پاسخ‌ داد: شما ماشین‌ها را ندیده‌اید؟ یکی از میان جمعیت نسبت به پاسخ‌دهی پیش از برگزاری جلسه مزایده اعتراض کرد اما رئیس جلسه توضیح داد: این ماشین‌ها تماما بدون رنگ هستند، کارکرد آنها پایین است و ٣، ٤ سالی می‌شود خوابیده‌اند حتی دکمه استارت بعضی‌ها زده نشده است.

نوبت به وانت یخچال‌دار زامیاد مدل ٨٩ سفید روغنی با قیمت پایه ٣٥‌میلیون تومان رسید که دست‌ها یکی‌یکی بالا رفت. رقابت میان سه نفر به اوج رسید و قیمت را تا ٤٢‌میلیون و ٢٠٠‌هزار تومان بالا بردند. وانت به یکی از همان سه نفر فروخته شد.وانت را که فروختند، به سراغ موتورها رفتند، یکی هوندا گلوینگ ٦ سیلندر ١٨٠٠ سی سی مدل ٢٠١٢ مشکی با قیمت پایه ٨٠٠‌میلیون تومان و دیگری موتور سوزوکی ٤ سیلندر ١٣٠٠ سی‌سی مدل ٢٠٠٣ سفید با قیمت پایه ٩٠٠‌میلیون تومان، آن هم بدون پلاک. هیچکس از جا تکان نخورد و همین هم شد تا در کمتر از یک ساعت، جلسه تمام شود و شرکت‌کنندگان بدون هیچ حرفی پله‌های دادسرا را پایین رفتند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ