کد خبر: ۱۱۳۰۲۶
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲

وزیر صنعت با وقت کشی خودروسازان را بلاتکلیف گذاشته
نماینده مجلس :

وزیر صنعت با وقت کشی خودروسازان را بلاتکلیف گذاشته

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه وزیر صنعت برای ساماندهی بازار خودرو وقت‌کشی می‌کند، گفت: خودروسازان تمایل دارند هرچه سریعتر وضعیت قیمت‌ها مشخص شود و اکنون بلاتکلیف هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ،رمضانعلی سبحانی‌‍‌فر با بیان اینکه شرکت‌های خودروسازی باید به تعهدات پایبند باشند به خانه ملت گفت: از آنجایی که مسئولیت ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت با وزارت صنعت است،رحمانی باید به دنبال تعیین تکلیف وضعیت خودروهای پیش فروش شده و تحویل آنها باشد.

وی افزود: قیمت‌گذاری خودروهای پیش فروش باید به گونه‌ای باشد که از یک سو نظر مصرف کنندگان و از سوی دیگر منافع شرکت‌های خودروساز تامین شود. در حال حاضر قیمت‌گذاری خودرو و تحویل خودروهای پیش فروش و پیش خرید به معضلی تبدیل شده که به ساماندهی نیاز دارد.متاسفانه رحمانی با وقت کشی در ساماندهی وضع موجود تعلل می‌کند که این بی توجهی نه به صلاح مصرف کننده و نه تولیدکننده است.

سبحانی‌‍‌فر درباره برخی ادعاها مبنی بر اینکه خودروسازان به دلیل نبود قطعه نمی‌توانند خودروهای پیش فروش شده را به موقع به خریداران تحویل دهند،گفت: این ادعاها درست نیست حتی خودروسازان نیز تمایل دارند هرچه سریعتر وضعیت قیمت‌ها مشخص شود و اکنون بلاتکلیف هستند.خریدارانی که خریدهای قطعی انجام داده‌اند باید خودرو را با قیمتِ زمان ثبت نام تحویل بگیرند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ