کد خبر: ۱۱۴۱۴۶
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶

پیش بینی نماینده مجلس از دو قیمت دلار مدنظر دولت و بدون حباب

پیش بینی نماینده مجلس از دو قیمت دلار مدنظر دولت و بدون حباب

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مدیریت بازار ارز در دست دولت بوده، قیمت دلار مدنظر دولت و بدون حباب را پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،احمد انارکی محمدی با اشاره به نوسانات نرخ ارز در هفته های اخیر به خانه ملت گفت: روند کنونی نرخ ارز عادی است چراکه در پایان هر سال میلادی و ابتدای هر سال جدید قیمت ارز به دلیل افزایش تقاضا افزایش پیدا می کند.

وی افزود: نرخ ارز در مدت اخیر روند نزولی داشته و دولت و بانک مرکزی نیز در بازار و تنظیم آن دخالت کردند که براین اساس بازار ارز ثبات و حتی روند کاهشی یافت.مدیریت بازار ارز دست دولت است و زمانی که دولت در بازار ارز دخالت می کند نتیجه آن را می بیند. البته مردم نیز هوشیار شده و دیگر در دام سوداگران بازار ارز نمی افتند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی مردم در دام سوداگری افتاده و ضرر و زیان متحمل شدند،گفت: با توجه به توصیه های اقتصادی دولت دلالان و سوداگران دیگر نتوانستند اقدامی برای ایجاد التهابات در بازار ارز انجام دهند. چرا که حضور دولت پررنگ تر از دلالان بود و نقش سوداگران محو شد.

انارکی محمدی با بیان اینکه باید ثبات قیمتی وجود داشته باشد تا بتوان تصمیم گیری اقتصادی کرد،گفت: قیمت ارز روند کاهشی یافته و آنچه که در خصوص قیمت دلار مدنظر دولت بوده کمتر از 10 هزار تومان است که البته قیمت واقعی و بدون حباب دلار 7 هزار تومان است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ