کد خبر: ۱۱۴۴۶۷
۰:۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴

توسعه همکاری
مدیران شرکت خبر دادند:

توسعه همکاری "آپ" با مخابرات و دو برنامه جدید شارژ ADSL و احراز هویت

مدیرعامل، قائم مقام، معاونین مالی و بازاریابی آسان پرداخت با اشاره به قرارداد جدید از همکاری با مخابرات، برنامه شارژ ADSL و زمان عملیاتی شدن احراز هویت بین دارنده خط گوشی و صاحب کارت در اپلیکیشن خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت درنشستی خبری در جمع خبرنگاران درخصوص برنامه های توسعه ای گفت: با توجه به روند رشد دنیا و بحث کاغذ،گرانی دلار و استهلاک،تمرکز بیشتر بر روی گوشی همراه است که از حدود 14 ماه گذشته آغاز شد. پیچیدگی های بسیاری داشت و تصمیم گیری ها بخاطر تحریم ها سخت بود. اما امروز خوشبختانه آینده بسیار خوبی را برای آن پیش بینی می کنیم.آسان پرداخت خود را بیشتر تجارت الکترونیکی می داند تا psp و بیشتر هم به همین سمت در حال حرکت هستیم .دانلود اپلیکیشن باتوجه به اینکه گوشی و سیم کارت تعویض می شود ممکن است بیشتر از واقعیت باشد اما براورد می شود دانلود اپلیکیشن 50 میلیون را رد کند.

وی درباره قرارداد همکاری با گروه اینترنتی رز (شرکت های اسنپ) گفت: باتوجه به اینکه تحریم ها تا ابد ماندگار نیست اگر مدت زمان 3 سال بعد را درنظر بگیریم، این اپلیکیشن چند برابر آسان پرداخت ارزش خواهد داشت.در فاز اول این قرارداد کل پرداخت های اسنپ توسط "آپ" اتفاق می افتد و valet یکسان می شود.با توجه به اینکه آینده صنعت پرداخت بر روی پرداخت های خرد متمرکز می شود و بزرگترین محل مصرف آن در ایران اسنپ است، بهترین مشتری ها،مشتری های اسنپ هستند. در فاز بعدی فروش محصولات اسنپ آغاز می شود و می توان روی اپلیکیشن آپ تاکسی گرفت، غذا سفارش داد که این شرکت بورسی هم با این درخواست ها از 15 تا 50 درصد منتفع می شود.

علت رشد ثابت 24 درصدی درآمدها

سعید جهانشاهلو معاون مالی درخصوص صرفه جویی هزینه کاغذ در دستگاه های پوز به عنوان یکی از هزینه های اصلی psp ها گفت: در بودجه سال 97 حدود 11 میلیارد تومان هزینه خرید کاغذ پیش بینی کردیم که با توجه به شرایط اتفاق افتاده بعضا خریدها 4 تا 5 برابر قیمت خریداری شد. اگر صرفه جویی صورت نمی گرفت تا 43 میلیارد تومان هزینه برمی داشت.

وی در پاسخ به سئوال بورس پرس مبنی بر علت رشد ثابت 24 درصدی درآمدها نسبت به سال گذشته گفت: تحقق رشد درآمد ثابت 22.7 درصدی برای یک سال پیش بینی شده بود.بطور اتفاقی این عدد ثابت به دست آمده است. در بازار تراکنش الگوی خاصی وجود دارد که در طول سال ثابت است و درآمدها نمی تواند انحراف زیادی داشته باشد.

همکاری با مخابرات سراسری شد/برنامه شارژ ADSL

مهدی شهیدی قائم مقام مدیرعامل نیز از استعلام و مبلغ پایان دوره قبوض مخابرات کل کشور توسط آپ خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این سرویس در رده پرکاربردترین ها قرار گیرد . این سرویس در گذشته فقط برای تهران در اختیار بود اما در حال حاضر سراسری شده است.همچنین ممکن است به زودی درگاه ارتباطی مخابرات با مشتریان از ابتدا تا انتها چه در زمان اشتراک و خاتمه آن با آپ باشد.شارژ ADSL کل کشور نیز در دستور کار است که احتمال می رود تا دو هفته آینده راه اندازی شود.

احراز هویت بین دارنده خط گوشی و صاحب کارت

وی افزود: به زودی احراز هویت بین دارنده خط گوشی همراه و صاحب کارت صورت می‌گیرد. یعنی صاحب کارت باید صاحب گوشی باشد و برعکس. اگر گوشی برای شخص نباشد نمی‌توانید با اپلیکیشن آسان پرداخت کار کنید. این کار باعث افزایش امنیت آپ می‌شود و کاربران این امن بودن را حس خواهند کرد. این کار روی تله‌پرداز و کیف پول بانکی در اپلیکیشن آپ در حال حاضر اعمال شده است.

منصوری نیز در این خصوص گفت: اولین شرکتی که موضوع احراز هویت را پیش برد آسان پرداخت است. با این کار کلاهبرداری عملا به صفر می رسد . درنتیجه می توان گفت آپ امن ترین اپلیکیشن در اختیار است.

اثر افزودن سرویس های جدید

سعید ذوالقدریها معاون بازاریابی نیز گفت: تمرکز ویژه‌ای که آسان پرداخت روی اپلیکیشن داشته در سال 96 به بار نشست به این صورت که نه تنها تراکنش‌های قبلی آنلاین رشد زیادی داشت بلکه تعداد تراکنش‌های موبایلی در مدت 6 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 50 درصدی را به ثبت رسانده است. این امر نشان می‌دهد با افزودن سرویس‌های جدید کاربری خدمات آنلاین افزایش یافته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ