کد خبر: ۱۱۴۵۸۹
۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶

آغاز بارش‌ برف و باران و کاهش تا 10 درجه ایی دما در بخش زیادی از ایران

آغاز بارش‌ برف و باران و کاهش تا 10 درجه ایی دما در بخش زیادی از ایران

از امروز بارش‌ برف و باران در استان‌های نوار غربی آغاز شده و به تدریج مناطق مرکزی و شرقی را نیز در بر خواهد گرفت. در غالب مناطق بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس سازمان هواشناسی اعلام کرد از امروز سامانه بارشی جدیدی وارد ایران شده که بیشتر مناطق را تحت تاثیر بارش‌های قابل توجهی قرار می‌دهد. 

بارش باران و برف در مناطق غربی از صبح آغاز شده و به تدریج دامنه مناطق مرکزی و شرقی را نیز در بر خواهد گرفت و در بعضی ساعات وزش باد شدید استان های واقع در نوار غربی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

همچنین با ورود این سامانه دما بین 8 تا 10 درجه کاهش خواهد یافت و در غالب مناطق بارش‌ها به‌صورت برف و با وزش باد شدید همراه خواهد بود. 

امروز استان های آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، کرمانشاه، لرستان، جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و ایلام شاهد بارش برف و باران، گاهی وزش باد شدید هستند.

تهران نیز از بعدازظهر با افزایش ابر مواجه خواهد بود و بارش‌ها از شب به‌صورت باران و در ارتفاعات به صورت برف آغاز می‌شود. 

فردا نیز بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، شمال یزد، گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ