کد خبر: ۱۱۴۷۹۲
۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲

علت تغییر ناگهانی مدیرعامل سایپا مشخص شد/ سهم ۹۰ درصدی از اعتراضات
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

علت تغییر ناگهانی مدیرعامل سایپا مشخص شد/ سهم ۹۰ درصدی از اعتراضات

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام سهم ۹۰ درصدی سایپا در اعتراضات مربوط به پیش فروش ، علت تغییر ناگهانی مدیرعامل سایپا را اعلام کرد و گفت: این رویداد به دستور وزیر صنعت رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ولی ملکی با اشاره به جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر، رئیس سازمان حمایت و مدیران عامل ایران خودرو و سایپا به گفت: در این جلسه نمایندگان انتقادات و پیشنهاداتی درباره چگونگی ساماندهی صنعت خودرو و مشکلات خودروهای پیش فروش شده اعلام کردند .

وی ادامه داد: رحمانی نیز با ارایه توضیح درباره اقدامات ساماندهی بازار خودرو اعلام کرد 90 درصد اعتراضات مربوط به سایپا و 10 درصد مربوط به ایران خودرو بوده و مشکلات صنعت خودروسازی به دلیل ضعف مدیریت است.

این نماینده مجلس افزود: مدیرعامل سایپا از تسلط کافی برای فروش محصولات برخوردار نبود و به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت خودرو تغییر کرد. به همین دلیل بلافاصله به دستور وزیر صنعت جابه جا شد که یکی از اقدامات اساسی برای ساماندهی بازار خودرو همین تغییر مدیرعامل سایپا بود و با این تغییر، قیمت‌ خودروها تعدیل شد و به قیمت‌های قبلی بازگشت.

به گفته ملکی ، در این جلسه همچنین بر رعایت حقوق مصرف کننده به ویژه خریداران خودروهای پر مصرف یعنی پراید، پژو، سمند و تیبا تاکید شد. بنابراین  مردم نگران نباشند و نمایندگان پیگیر حقوق هستند.

براساس این گزارش، محمدرضا سروش در حالی از حدود 4 ماه پیش سکاندار سایپا شده بود که برخی شایعه کرده بودند تغییر ناگهانی وی ناشی ارتباط وی با قطعه ساز کروز و تحمیل زیان سنگین 5 هزار میلیارد تومانی بوده تا سلیمانی مدیرعامل فعلی "خسایپا" و از نزدیکان وزیر ، جانشین وی شود.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ