کد خبر: ۱۱۸۶۰۵
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴

اهل گفتگو هستیم اما فشار و تحمیل را نمی‌پذیریم
حسن روحانی:

اهل گفتگو هستیم اما فشار و تحمیل را نمی‌پذیریم

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در خط مقدم جنگ اقتصادی است ، گفت: اهل گفتگو هستیم اما فشار و تحمیل را نمی‌پذیریم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی در جلسه هیات دولت با بیان اینکه  راه و مسیری که ملت ما به درستی 40 سال پیش انتخاب کرد با قدرت ادامه می یابد گفت: دومین پیام مردم در راهپیمایی 22 بهمن این بود که توطئه‌های قدرت‌های بزرگ بویژه آمریکا نمی‌تواند در اراده مردم  تأثیرگذار باشد.       

وی با تاکید بر اینکه دشمن یک جنگ اقتصادی، تبلیغاتی و روانی بر ملت تحمیل کرده افزود: این ملت بار دیگر برای عزت، استقلال‌ و حیثیت‌ خود می‌ایستد و حاضر نیست در برابر دشمن تسلیم شود چرا که تسلیم در برابر دشمن پایان ندارد.

رئیس جمهور اعلام کرد: اگر می‌خواهیم بایستیم باید از اول بایستیم و بی تردید مردم در برابر تعدی، تجاوز و تحمیل دشمنان ایستادگی می‌کنند.         

روحانی ادامه داد: البته اگر کسی در یک موضوع خاصی حرف و گفتگو داشت در صورتی که حرمت کشور و قانون و مقررات بین‌المللی را محترم بشمارد هیشه اهل گفت و گو، کلام ، منطق و جدال احسن به تعبیر قرآن مجید هستیم اما حاضر به  پذیرش تحمیل، زور و فشار و زیرپا گذاشتن حقوق ملی نیستیم.        

وی گفت: در این هفته شاهد یک اجلاس 3 جانبه بین ایران،‌ ترکیه و روسیه برای مسایل منطقه و بویژه برای مسأله سوریه هستیم که این نشان می‌دهد ملت، دولت و مسئولین در کنار مراقبت‌هایی که از حقوق ملی انجام می‌دهند برای ثبات و امنیت منطقه تلاش می‌کنند.          

روحانی افزود:  دولت این احساس وظیفه را دارد و می‌داند در خط مقدم جنگ اقتصادی بوده و بدون کمک و حمایت مردم حتماً ناموفق است و یقین دارد با حمایت و اتحاد مردم در برابر دشمن موفق می‌شود و از مشکلات عبور می‌کند و ان‌شاء‌الله ماه‌ها و سال‌های آینده روزهای بهتری برای ملت‌ در سایه تلاش و وحدت پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ