کد خبر: ۱۲۰۳۳۹
۱:۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲

ادعای بانک پاسارگاد برای فروش نقد ۳.۲ هزار میلیاردی سه بلوک در روزهای پایانی !

ادعای بانک پاسارگاد برای فروش نقد ۳.۲ هزار میلیاردی سه بلوک در روزهای پایانی !

بانک پاسارگاد هم مدعی فروش بلوکی و نقد بیش از ۳.۲ هزار میلیارد تومانی مپنا، توسعه معادن و فلزات و بیمه پاسارگاد آن هم در روزهای پایانی سال شده تا حداقل در ظاهر و صرفا" بر روی کاغذ، مجری تکالیف باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی حدود دو هفته به پایان سال جاری باقی مانده که تعداد شرکت ها و سازمان های عرضه کننده بلوکی سهام در بورس و  فرابورس بیشتر می شود تا حداقل در ظاهر و صرفا" بر روی کاغذ هم که شده ، تکلیف مسئولان ارشد نظام مبنی بر خروج از بنگاهداری و تصمیم به فروش زیرمجموعه ها عمل شود.

در آخرین رویداد مربوط به این جریان صوری ، بانک پاسارگاد هم مدعی فروش بلوکی سه شرکت مپنا ، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و بیمه پاسارگاد آن هم به صورت نقد شده تا از ترکیب سهامداری این سه شرکت خارج شود که با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد، احتمال بسیار اندکی خواهد داشت .

بر همین "وپاسار" اعلام کرده ابتدا در روز یکشنبه 19 اسفند دو بلوک 10 و 9.9 درصدی بیمه پاسارگاد و شامل بیش از 340.2 و 336.7 میلیون سهم را به قیمت پایه هر سهم 840 تومان در فرابورس عرضه خواهد کرد.

سپس در روز سه شنبه 21 اسفند هم دو بلوک 5.56 و 5.41 درصدی مپنا و سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات را روانه میز فروش بورس خواهد کرد.

بلوک "رمپنا" شامل بیش از یک میلیارد و 112 میلیون و به قیمت هر سهم 890 تومان و بلوک "ومعادن" هم بیش از یک میلیارد و 845 میلیون سهم به قیمت 850 تومان است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ