کد خبر: ۱۲۰۶۵۰
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹

زمان و جزئیات پذیره نویسی اوراق ۶۰۰ میلیاردی شستا اعلام شد

زمان و جزئیات پذیره نویسی اوراق ۶۰۰ میلیاردی شستا اعلام شد

پذیره نویسی اوراق اجاره ۶۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاری تامین اجتماعی از طریق بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس از فردا به مدت سه روز کاری آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پیرو صدور مجوز سازمان بورس مبنی بر انتشار اوراق اجاره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی،پذیره نویسی اوراق مذکور در نماد "شستا۰۰۵" از طریق بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس از فردا تا چهارشنبه ۲۲ اسفند به مدت سه روز کاری آغاز می شود.

به این ترتیب،مبلغ کل اوراق ۶۰۰ میلیارد تومان است که برای تامین منابع مالی جهت بازپرداخت بدهی منتشر می شود.مبلغ اسمی هر ورقه ۱۰۰ هزار تومان و مدت اوراق ۳۶ ماه است که با نرخ سود ۱۹ درصد سالانه تا سررسید توسط عامل پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی پرداخت می شود.

همچنین مواعد پرداخت اجاره بها هر شش ماه یک بار از تاریخ انتشار مقرر شده و مشخصت دارایی، تعداد یک میلیارد و ۴۷۴ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۴۷۴ سهم شرکت کشتیرانی با قیمت ۴۰۷ تومان( حداقل قیمت ۳ ماهه اخیر سهم) است.

ناشر این اوراق شرکت واسط مالی بهمن چهارم( با مسئولیت محدود)،متعهد پذیره نویسی و بازارگردان شرکت تامین سرمایه امین و عامل فروش کارگزاری صبا تامین است.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ