کد خبر: ۱۲۳۲۳۹
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۲/۸

نماینده مجلس خروج سامسونگ و ال جی از ایران را تکذیب کرد

نماینده مجلس خروج سامسونگ و ال جی از ایران را تکذیب کرد

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس خروج سامسونگ و ال جی از ایران را تکذیب کرد و گفت: باید دید این دو شرکت‌ چگونه تحریم‌ها را دور می‌زنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ولی ملکی با اشاره به اخباری مبنی بر خروج سامسونگ و ال جی از بازار ایران به خانه ملت گفت: منافع ملی کره جنوبی مانع خروج این شرکت‌ها از بازار ایران می‌شود و این کشور تمایل دارد سرمایه گذاری را افزایش دهد. ال‌جی و سامسونگ به دنبال حفظ بازار ۸۰ میلیونی هستند. محصولات ال جی و سامسونگ در تمام خانه‌های ایرانی وجود دارد و بیشتر لوازم خانگی مانند یخچال، تلویزیون، موبایل و... مورداستفاده در کشور از محصولات این شرکت‌ها است.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری‌هایی که ال‌جی و سامسونگ در ایران انجام دادند دست و پای آنها را برای رفتن می بندد، باید دید این شرکت‌ها چگونه تحریم‌ها را دور می‌زنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام کشورها به دنبال گسترش بازار در ایران هستند ادامه داد: در سفر به کره جنوبی با مدیریت سامسونگ جلسه داشتم و در پاسخ به اینکه  چرا نمایندگی و فعالیت‌ها را در ایران توسعه نمی‌دهد به صراحت اعلام کرد از خزانه داری آمریکا اجازه نداریم.

ملکی گفت: آمریکا حمایت از کره جنوبی در مقابل کره‌شمالی را بهانه کرده و از این طریق مبادلات تجاری کره جنوبی را تا حدودی مشخص می‌کند اما باید منافعی که بازار ایران برای ال جی و سامسونگ دارد را نیز در نظر گرفت.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ