کد خبر: ۱۲۳۵۷۶
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۲/۱۶

واکنش زنگنه به دستگیری سخنگوی شرکت پالایش و پخش

واکنش زنگنه به دستگیری سخنگوی شرکت پالایش و پخش

وزیر نفت درباره دستگیری سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در ارتباط با اعلام خبر سهمیه‌بندی بنزین گفت: علاوه بر وی چندین نفر بازداشت شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیژن زنگنه درخصوص اینکه آیا اقدام اخیر زیبا اسماعیلی و اعلام خبر سهمیه‌بندی بنزین اقدامی خودسرانه بوده که منجر به بازداشت وی شده به تسنیم گفت: نمی‌دانم اصلاً علت بازداشت چه بوده است.

وی به سؤال آیا علت را از مسئولان قضایی جویا نشده‌اید؟پاسخ داد: وقتی مقام قضایی برای بازداشت شخصی اقدام می‌کند، قانوناً نمی‌توانیم درباره این بازداشت توضیح بخواهیم. البته تنها اسمائیلی نیست که در این ارتباط بازداشت شده چندین نفر دیگر نیز بازداشت شده‌اند.

این مقام مسئول درخصوص اینکه برخی‌‌ رسانه‌ها معتقدند علت بازداشت اسماعیلی مصاحبه با خبرگزاری‌های تسنیم و فارس و درخواست از این دو برای انتشار خبر رسمی سهمیه‌بندی بنزین بوده،گفت: این موضوع اصلاً رسمیت‌ نداشته و به‌طور کلی در وزارت نفت تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

زنگنه در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه اگر اثبات شود اسماعیلی خبر سهمیه‌بندی بنزین را به خبرگزاری‌ها داده آیا از سوی شما برخورد صورت می‌گیرد؟ گفت: بله اگر اثبات شود برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ