کد خبر: ۱۲۹۳۰۶
۰:۰ - ۱۳۹۸/۴/۲

تحلیلی از آخرین وضعیت شرکت آماده عرضه اولیه امروز در بورس تهران
از سوی یک کارگزاری انجام شد:

تحلیلی از آخرین وضعیت شرکت آماده عرضه اولیه امروز در بورس تهران

همزمان با عرضه اولیه امروز ۱۰ درصد از سهام سیمرغ در بورس تهران، آخرین وضعیت پنجمین شرکت جدید سال توسط یک کارگزاری تحلیل و بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت سیمرغ انجام می شود که شامل 130 میلیون سهم با دامنه قیمت 500 تا 510 تومانی هر سهم و سهمیه 400 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی است.

این شرکت درحالی بعد از سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول و پلی پروپیلن جم، پنجمین سهم بازار بشمار می رود که کارگزاری آبان با برررسی آخرین اطلاعات ، تحلیلی از آخرین وضعیت "سیمرغ " ارایه و اعلام کرد: شرکت برای سال مالی جاری پیش بینی کرده از یکسو با توجه به افزایش مقدار تولید و فروش محصولات و از سوی دیگر با رشد نرخ فروش، سود هر سهم را به 985 ریال برساند که این مبلغ نسبت به سال مالی گذشته ، حدود 30 درصد بیشتر است.

همچنین با توجه به ارزیابی هایکارشناسان ، ارزش گذاری و گزارش ارائه شده شرکت در 24 اردیبهشت، ارزش هر سهم بر مبنای روش تنزیل جریان نقدی بالغ بر 5,390 ریال، بر مبنای روش DDM برابر با 5,537 ریال و بر مبنای نسبت P/E برابر با 5،911 ریال است اما دامنه قیمتی در نظر گرفته شده هر سهم 5،000 تا 5،100 ریال است.

متن کامل این تحلیل اینجا قابل دریافت و مشاهده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ