کد خبر: ۱۳۳۴۸۴
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۶/۴

بورس انرژی امروز و فردا میزبان سنگین‌ترین عرضه فرآورده‌های نفتی است

بورس انرژی امروز و فردا میزبان سنگین‌ترین عرضه فرآورده‌های نفتی است

بورس انرژی امروز و فردا از میزبان عرضه گاز مایع 5 پالایشگاه بزرگ و همچنین نخستین فروش گازوییل در محموله های 10 هزار تنی است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس  به نقل ار تسنیم ، عرضه‌های بنزین صادراتی شرکت ملی پخش در بورس انرژی در کنار حجم بالایی از گاز مایع 5 پالایشگاه بزرگ و همچنین نخستین فروش گازوییل در محموله های 10 هزار تنی طی امروز و فردا، رینگ بین‌الملل بورس انرژی را با سنگین‌ترین عرضه‌های فرآورده‌های نفتی در ابتدای شهریورماه روبرو کرده است.

این در حالی است که استقبال خریداران خارجی از عرضه فرآورده های نفتی در بورس باعث شده تا رینگ بین الملل بورس انرژی ایران میزبان حجم بالاتری از انواع محصولات پتروشیمیایی پالایشگاه ها و شرکت های پتروشیمی مطرح باشد.

در این میان، رقابت پذیری و حذف تشریفات زائد در کنار برخورداری از مزایای مالیاتی و امتیاز های صادرات در بورس انرژی و همچنین اطمینان از وجود کالای استاندارد و با کیفیت در این بازار متشکل باعث شده تا سرمایه‌گذاران و تجار داخلی و خارجی به بورس انرژی نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

بر اساس این گزارش، طی امروز و فردا بازار فیزیکی بورس انرژی میزبان عرضه‌‌های صادراتی شرکت ملی پخش فرآورده‌‌های نفتی ایران خواهد بود.

به عبارت دیگر، 75 هزار تن انواع فرآورده‌های نفتی شامل گازمایع، نفت‌گاز و بنزین در رینگ بین‌الملل بورس انرژی عرضه خواهد شد که سنگین‌ترین عرضه فرآورده‌های نفتی در این بازار است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ