کد خبر: ۱۳۶۸۰۱
۱۴:۱ - ۱۳۹۸/۷/۱۷

تعبیر روحانی از رشد ۱.۲ درصدی صنایع بورسی / بزرگترین علامت شکست آمریکا

تعبیر روحانی از رشد ۱.۲ درصدی صنایع بورسی / بزرگترین علامت شکست آمریکا

رئیس جمهور گفت: آمار بانک مرکزی از رشد تولید ۱.۲ درصدی صنایع بورسی در شهریور ، موضوعی بسیار مهم و به معنای آن است که فشار حداکثری درهم شکسته است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت گفت: همۀ آمار و ارقام و روحیه مردم نشان می‌دهد دوران تاثیرگذاری فشار حداکثری به پایان رسیده و ملت بزرگ ایران با مقاومت، نشاط، کار و فداکاری حداکثری آن تحریم حداکثری و تروریسم اقتصادی را شکست. نمی‌گویم شکسته می‌شود بلکه شکسته شد.

وی افزود: همه آمار و شرایط نشان می‌دهد مسیری که ملت، نظام، رهبری، نیروهای مسلح و همه جناح‌ها انتخاب کرده‌اند، درست است و باید با وحدت، اتحاد و یکپارچگی این مسیر را ادامه دهیم. دوست و دشمن به قدرت، صبر و ایستادگی مردم ایران اعتراف می‌کنند و دنیا در برابر این ایستادگی، دچار اعجاب است.۸۳ میلیون نفر مردم ایران دست به دست هم دادند و در برابر قدرت‌ها بویژه آمریکا و صهیونیسم ایستادگی کردند و امروز بهترین امنیت، شرایط و روحیه در کشور وجود دارد.

رئیس جمهور افزود: البته مردم از لحاظ اقتصادی دچار مشکلاتی هستند که همه باید دست به دست هم داده و در راستای کاستن از مشکلات مردم تلاش کنیم. اما همه آمار و ارقام و علامت‌ها نشان می‌دهد مردم حتی در مشکلات اقتصادی هم قادر به حل مسایل و کاهش مشکلات هستند. اینکه بانک مرکزی اعلام می‌کند، تولید صنایع بورسی که نیمی از صنایع را تشکیل می‌دهد در شهریور ماه ۱.۲ درصد رشد مثبت داشته ، موضوعی بسیار مهم و به معنای آن است که فشار حداکثری درهم شکسته است.

روحانی ادامه داد: بانک مرکزی در ۶ ماه نخست سال، ۱۹ میلیارد دلار برای واردات اجناس و کالاهای مورد نیاز را اختصاص داده که ۸.۲ میلیارد دلار آن مربوط به کالاهای اساسی بوده که این آمار مثبت و قابل توجه است. امروزه انبارها در بندرگاه‌ها پر بوده و این تحرک و جنب و جوش بنادر و گمرکات ، بزرگترین علامت شکست آمریکا در این فشار بی‌رحمانه و غلط نسبت به ملت ایران است و می‌توانیم در بخش اقتصادی گام‌های مثبتی برداریم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ