کد خبر: ۱۳۶۹۱۹
۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۷/۲۲

اخبار ضد و نقیض از انتقال بلوک 60 درصدی سهام هپکو به دولت

اخبار ضد و نقیض از انتقال بلوک 60 درصدی سهام هپکو به دولت

فرابورس از مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر موافقت با انتقال بلوک 60 درصدی سهام شرکت هپکو از سهامدار عمده به دولت خبر داده اما مدیرکل تعاون استان مرکزی این واگذاری را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرابورس طی اطلاعیه ای درباره  انتقال بلوک 60 درصدی سهام هپکو اعلام کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس در خصوص موضوع نامه ۲۱ مهر سازمان بورس با نقل و انتقال سهام شرکت هپکو از هیدرو اطلس به دولت در خارج از ساعت معاملات و انجام تسویه آن بصورت خارج از اتاق پایاپای موافقت شده است.

اما محمدتقی آبایی هِزاوه مدیرکل تعاون استان مرکزی درخصوص واگذاری هپکو به دولت گفت: این شرکت به هیچ وجه دولتی نشده است. مگر می شود شرکتی واگذار شود و دوباره به دولت برگردد؟ این اتفاق در شرایط خاص رخ می دهد.

وی ادامه داد: سهامدار هپکو که احمدپور بود، حدود دو هفته پیش به جهت عدم ایفای تعهدات خلع ید شد و سهام به سهامدار قبلی برگشت و وی نیز به سازمان خصوصی سازی وکالت بلاعزل داده و در حال حاضر سازمان خصوصی سازی با وکالت بلاعزل سهامدار قبلی، روال قانونی واگذاری را طی می کند. بنابراین هپکو دولتی نشده و فرایند واگذاری سهام عمده این شرکت در حال انجام است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ