کد خبر: ۱۳۸۳۳۱
۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۸/۱۱

برنامه سایپا برای تحویل تمام خودروهای ثبت‌نامی و تکمیل‌وجه شده سال۹۷ به مشتریان
قائم مقام مدیرعامل اعلام کرد:

برنامه سایپا برای تحویل تمام خودروهای ثبت‌نامی و تکمیل‌وجه شده سال۹۷ به مشتریان

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش ، برنامه تحویل تمام خودروهای ثبت‌نامی و تکمیل‌وجه شده سال ۹۷ به مشتریان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید باقری درباره آخرین وضعیت تحویل خودرو به مشتریان سایپا گفت: طبق اعلام قبلی، خودرو تمام مشتریانی که در سال ۹۷ ، فرایند تکمیل وجه و پذیرش در صف فاکتور را طی کرده اند تحویل داده شده است .

وی افزود: برخی مشتریان ثبت نام کننده در سال ۹۷ با وجود صدور دعوت‌نامه به دلایل مختلف در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه و پرداخت الباقی قیمت خودرو اقدام نکرده اند که پس از صدور دعوتنامه جدید در صورت تمایل به تکمیل وجه، خودروهای این دسته از مشتریان نیز با قید اولویت در فهرست برنامه تحویل قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: مشتریانی نیز هستند که به دلیل تحریم‌ها، خودرو قابل تولید و تحویل مانند ساندرو، برلیانس و ... نیست که طبق پیشنهاداتی به این گروه و در صورت تمایل و اقدام به تبدیل و تعیین تکلیف خودرو ثبت نام شده، محصول تبدیلی به سرعت در فهرست تحویل قرار خواهد گرفت.

باقری افزود: در خصوص مشتریان طرح اتوخدمت نیز طرحی ارائه شده که در صورت تعیین تکلیف وضعیت تعهد، خودرو در فهرست فاکتور و تحویل قرار خواهد گرفت.

به گته وی ، در زمان حضور مدیریت جدید سایپا از بهمن‌ گذشته ، حدود ۵۴۰ هزار دستگاه تعهد وجود داشت که تاکنون تعداد بسیار زیادی از این تعهدات معوق، تحویل مشتریان شده و این روند با سرعت بیشتری استمرار دارد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ