کد خبر: ۱۴۱۱۲۰
۱۶:۴ - ۱۳۹۸/۹/۱۱

معاملات عجیب و متفاوت دو شرکت لغو پذیرش شده ، سه سیمانی و ۱۰ شرکت

معاملات عجیب و متفاوت دو شرکت لغو پذیرش شده ، سه سیمانی و ۱۰ شرکت

امروز سهام دو شرکت لغو پذیرش شده ، سه سیمانی و ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی با داد و ستد ۱۲ تا ۶ برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات عجیب و متفاوت شده اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه روند صعودی بازار سهام ،  افزایش بیش از 4 هزار واحد دیگری شاخص بورس به دلیل فشار عرضه ها پایدار نماند و در پایان با اضافه کردن 1524 واحد به 320 هزار و 194 واحد رسید تا برای بازپس گیری رکورد قبلی و 29 هزار تایی ، فاصله کمتری داشته باشد . 

در این میان که ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی از 2.18 هزار میلیارد تومان عبور کرد و در فرابورس هم بالغ بر 235 میلیارد تومان دست به دست شد ، اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 12 تا 6 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

در صدر این گروه ، دو شرکت لغو پذیرش شده پرمیت و آلومتک‌ با معامله 12 برابری قرار دارند که در بازار پایه قرمز و زرد معامله می شوند .

در ادامه همه شرکت های پرداخت الکترونیک سامان کیش، کشت و صنعت و دامپروری پارس ، داده پردازی ایران، انرژی آذرآب، فولاد امیرکبیر کاشان ، ماشین سازی نیرو محرکه ، مدیریت انرژی امید تابان هور ، سرمایه گذاری شفا دارو ،  توسعه خدمات دریایی و بندری سینا ، ساروج بوشهر ، سیمان غرب آسیا ، پتروشیمی گلستان و سیمان خاش ، فهرست 15 معامله جالب و متفاوت را تشکیل داده اند.

از جمله نکات مورد توجه امروز علاوه بر حضور دو نماد لغو پذیرش شده ، ادامه کاهش تعداد شرکت های فرابورسی و افزایش حضور شرکت های بورسی و همچنین افزایش حجم داد و ستد سهام چهار شرکت سیمانی ساروج بوشهر ، سیمان غرب آسیا، سیمان خاش و البته پرمیت است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ