کد خبر: ۱۴۲۰۵۴
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲

تحلیل تکنیکال گرانترین عرضه اولیه و سهم تاریخ بورس ایران و

تحلیل تکنیکال گرانترین عرضه اولیه و سهم تاریخ بورس ایران و "رانفور "

حال و آینده گرانترین عرضه اولیه و سهم تاریخ بازار سهام ایران به همراه شرکت بورسی خدمات انفورماتیک از سوی یک کارگزاری تحلیل تکنیکال شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی رونق بازار سهام ، توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارج از بورس را به خود جلب کرده که در ادامه بررسی های چارتیستی سهام شرکت ها توسط کارگزاری آبان ، حال و آینده دو شرکت بورسی پالایشگاه تهران و خدمات انفورماتیک ، تحلیل تکنیکال شد.

براساس این گزارش، "شتران" با کشف قیمت 7500 تومانی هر سهم در 17 مهر 91 و رشد بهای هر سهم به بیش از 127 هزار تومان در مهر 92 ، رکورددار گرانترین عرضه اولیه و سهم تاریخ بازار سهام ایران است.

پالایشگاه تهران : به نظر می رسد قیمت در حال ساختن الگوی ادامه دهنده فنجان است. در رالی قبل نیز این الگو، محرک برای رشد قیمت بود. چنانچه الگو کامل شود احتمال صعود قیمت به شدت قوت خواهد گرفت. اما هنوز الگوی خاصی برای شروع رالی صعودی دیده نمی شود.

خدمات انفورماتیک‌ : قیمت این نماد به هدف مورد نظر رسید اما در یک نگاه بلند مدت تر در تایم فریم هفتگی رفتار منظمی را از قیمت شاهد بوده و کانال صعودی را می توان برای قیمت در نظر گرفت .

چنانچه قیمت رفتار گذشته را تکرار کند انتظار می رود تا محدوده سقف کانال و قیمت ۲۴۰۰ تومان به حرکت خود ادامه بدهد.

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ