کد خبر: ۱۴۴۰۳۵
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳

۱۰۰ درصد ساخت ۳۰ هزار مسکن در سوریه با بخش خصوصی است
خبر خوش معاون وزیر راه به انبوه سازان :

۱۰۰ درصد ساخت ۳۰ هزار مسکن در سوریه با بخش خصوصی است

معاون وزیر راه با اشاره تفاهم ایران و سوریه برای ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی از حضور ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی در این رویداد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمود محمودزاده در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز گفت: طبق تفاهم نامه‌ وزرای راه و مسکن ایران و سوریه ، سه شرکت دولتی برای حضور انبوه سازان و واجدین شرایط بسترسازی می کنند و دولت ایران و سوریه هیچ سرمایه‌گذاری نخواهند کرد و فقط بازار کار بخش خصوصی خواهد بود.

وی افزود: انبوه سازی از برنامه های جدید وزارتخانه در دوره مدیریت تازه است که طی آن طرح اقدام ملی و ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی مطرح و تاکنون برای بیش از ۲۴۰ هزار واحد در شهرهای مختلف و حدود ۲۰ هزار واحد در بافت های فرسوده ثبت نام شده است. در این میان از فردا برای حدود ۵۸ درصد از ثبت نام کنندگان دارای واجد شرایط  اطلاع رسانی می‌شود تا برای تکمیل پرونده، معرفی به بانک و ادامه روند اقدام کنند.

به گفته محمود زاده ، مرحله نخست این طرح بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته و حدود ۴۰ میلیون متر مربع زیربنا را شامل می‌شود که می‌تواند بازار مناسبی برای تولیدکنندگان مصالح، سازندگان و اقتصاد باشد .

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ