کد خبر: ۱۴۵۱۲۹
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵

معاملات مشکوک ۴ بانک ، پتروشیمی پارس و ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی

معاملات مشکوک ۴ بانک ، پتروشیمی پارس و ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی

امروز ۴ بانک ، پتروشیمی پارس و ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی با داد و ستد بیش از ۱۵ و ۳ برابری در فهرست معاملات مشکوک قرار گرفتند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات روز ، روند شتابان قیمت ها و متغیرهای اصلی ، تکرار شد و بعد از صعود بیش از 6 هزار تایی شاخص این متغیر با افزایش هزار و 318 واحدی در عدد 440 هزار و 199 تایی جا خوش کرد.

ارزش روز بازار سهام شرکت های بورسی هم در حالی از مرز 1.6 هزار هزار میلیارد تومان عبور کرد که بالغ بر 10.2 میلیارد سهم به ارزش 4.7 هزار میلیارد تومان داد و ستد شد که رکوردی جدید در حجم معاملات بشمار می رود. در فرابورس هم افزون بر 3.5 میلیارد سهم به ارزش 4.8 هزار میلیارد تومان ثبت شد.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا  نشان می دهد داد 15 شرکت با داد و ستد 15 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این گروه شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه قند تربت جام قرار دارد که با داد و ستد بیش از 26 میلیون سهمی ، 15 برابر بیشتر از روزهای قبل داد و ستد شد.

در ادامه هم شرکت های میدکو، بیمه اتکائی ایرانیان ، قند هگمتان، بانک سرمایه ، بانک خاورمیانه ، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان اردبیل ، ماداکتو استیل کرد ، پتروشیمی پارس ، بازرسی مهندسی و صنعتی ، بانک پارسیان، کاشی سعدی ، بانک قرض الحسنه رسالت، نیروگاه زاگرس کوثر و سرمایه گذاری سبحان در فهرست معاملات مشکوک حضور دارند.

از جمله نکات جالب این گروه ، عجیب شدن معاملات 4 بانک ، حضور پتروشیمی پارس و افزایش شرکت های فرابورسی به 9 نماد است .

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.



انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ