کد خبر: ۱۴۷۹۷۱
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱/۱۵

پیش بینی ادامه باران در اکثر مناطق ایران و کاهش دمای ۶ تا ۱۲ درجه ایی
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش بینی ادامه باران در اکثر مناطق ایران و کاهش دمای ۶ تا ۱۲ درجه ایی

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد: اکثر مناطق ایران در هفته آینده هم شاهد ادامه بارش‌ باران و رعد و برق خواهند بود و دمای برخی استان ها بین ۶ تا ۱۲ درجه کاهش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی درباره آخرین پیش بینی ها از وضعیت جوی ایران اعلام کرد: امروز و فردا در شمال‌شرق و شرق کشور بارندگی ادامه خواهد یافت و در ارتفاعات جنوب شرق ، بارندگی‌ها به شکل پراکنده ادامه دارد.

امروز هم سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان، بارش باران و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد. این وضعیت برای یکشنبه در سواحل شرقی دریای‌خزر، شمال‌شرق، ارتفاعات البرز شرقی، مناطقی از مرکز و شرق کشور ادامه می‌یابد.

همچنین از امروز تا یکشنبه ، شدت بارش ها در شمال شرق بوده و بارش تگرگ برای این مناطق پیش بینی شده است. برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هم دمای هوا در سواحل شمالی و شمال‌غرب کشور ۸ تا ۱۲ درجه و استان‌های دامنه جنوبی البرز ۶ تا ۸ درجه سردتر می‌شود.

آسمان تهران نیز از بعدازظهر امروز ابری و گاهی همراه با بارش و رعد و برق همراه است. بیشینه دما در ایستگاه مهرآباد هم به ۲۱ درجه می‌رسد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ