کد خبر: ۱۵۳۶۰۳
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۲/۲۷

علت اصلی ریزش ۳۰ هزار واحدی امروز شاخص / پولی از بازار خارج نشده
مدیرعامل بورس تهران مطرح کرد:

علت اصلی ریزش ۳۰ هزار واحدی امروز شاخص / پولی از بازار خارج نشده

مدیرعامل بورس تهران با اشاره به علت اصلی ریزش ۳۰ هزار واحدی شاخص گفت: منابعی از بازار خارج نشده و سرمایه‌گذاران منتظر خرید سهام‌ در قیمت بهتر هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی صحرائی در واکنش به کاهش ۳۰ هزار واحدی شاخص بورس در اولین روز کاری این هفته به ایسنا گفت: شاخص در روزهایی ۴۰ هزار واحد رشد کرده و هفته‌هایی هم بوده که در تمام روزها آن صعود کرده است. در این شرایط طبیعی است که برخی اقدام به فروش سهام در شرایطی که سود کرده‌اند، کنند.

وی با اشاره به نقش فضای مجازی و برخی رسانه‌ها در کاهش شاخص افزود: در این میان فضای مجازی و برخی رسانه‌ها هم با اینکه بورس مورد توجه قرار بگیرد موافق نیستند و بر حبابی بودن این بازار تاکید می‌کنند که این موضوع در ذهن مخاطبان بی اثر نیست.

صحرائی با تاکید بر اینکه منابعی از بازار سرمایه خارج نشده، عنوان کرد: سرمایه‌گذاران منتظر هستند تا سهم‌ها را در قیمت بهتر خریداری کنند. باید توجه داشت بازار سرمایه یک بازار میان مدت است و سرمایه‌گذار نباید نگاه کوتاه مدت داشته باشد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» احمدی | ساعت ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۲/۲۷
0
0
پاسخ
سلام دوستان،من بالای یک میلیون سهم از ۳۰شرکت بورسی و فرا بورسی در پرتفوی خود دارم و امروز نتوانستم دو میلیون تومان برای خرید صندوق دارا یکم نقد کنم، پس این نقد شوندگی بورس به نظر خنده داره، 😅😅😅البته بعد از ساعت ده صبح وارد معاملات شدم،
آیا شما هم این مشگل را داشتید؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ