کد خبر: ۱۵۳۷۲۲
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۲/۳۰

۳۸۷ خودروی صفر در تهران کشف شد/ تحویل ثبت نامی ها به مشتریان
بنابر اعلام سرپرست سازمان صنعت:

۳۸۷ خودروی صفر در تهران کشف شد/ تحویل ثبت نامی ها به مشتریان

سرپرست سازمان صنعت استان تهران از کشف ۳۸۷ خودروی صفر در سه پارکینگ خبر داد و گفت: دستگاه‌های نظارتی منتظر ابلاغ آیین‌نامه قیمت‌ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تیمور پورحیدری با اشاره به ابلاغیه اخیر سازمان حمایت به منظور جلوگیری از احتکار خودروهای صفر و سازماندهی بازار خودرو به ایسنا گفت: اخیراً گشت مشترک سازمان صنعت با سازمان تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی در پی گزارشات مردمی سه پارکینگ را بررسی و طی آن در مجموع ۳۸۷ دستگاه خودرو سواری صفر کیلومتر کشف شد.

وی افزود: یکی از این پارکینگ‌ها در منطقه تهرانسر واقع شده بود که حدود ۱۳۸ دستگاه خودرو تولیدی سایپا، ۸۷ دستگاه تولیدی ایران خودرو، ۱۲ خودرو متعلق به شرکت بهمن در آن کشف شد. همچنین ۳۰ خودرو ام وی ام تولید مدیران خودرو و ۳۰ خودرو متعلق به شرکت‌های ایران خودرو و سایپا در یک پارکینگ دیگر در منطقه مهرآباد تهران کشف شد کشف شد.

این مقام مسئول ادامه داد: پارکینگ سوم در محدوده خیابان انقلاب واقع شده بود که ۷۴ دستگاه خودرو تولیدی ایران خودرو، ۱۸ دستگاه تولید سایپا و سه دستگاه تولید شرکت بهمن در آن کشف شد. پرونده‌های تشکیل شده برای پیگیری قضایی تحویل تعزیرات شده و بعد از اینکه تعیین تکلیف شود در صورتی که خودروهای ثبت نامی بوده باشد باید به صاحبانی که ثبت نام کردند تحویل داده شود. در غیر این صورت در تعزیرات درباره جریمه و فرآیندهای قضایی تعیین تکلیف می‌شود.

پورحیدری درباره نظارت بر قیمت‌های اعلام شده جدید خودرو نیز توضیح داد: دستگاه‌های نظارتی منتظر ابلاغ آیین نامه قیمت‌ها هستند و طی روزهای اخیر در این رابطه مکاتباتی با سازمان حمایت انجام شده و درخواست شد اطلاعات قیمتی در اختیار سازمان‌های صنعت استان‌ها قرار گیرد تا نظارت بر قیمت‌ هایی که بصورت قطعی اعلام می‌شود آغاز شود.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ