کد خبر: ۱۵۴۰۰۵
۰:۰ - ۱۳۹۹/۳/۱۰

دومین مجتمع کامل فولادی ایران آماده پذیرش و عرضه اولیه سهام شد
با سرمایه ۱.۶ هزار میلیارد تومانی :

دومین مجتمع کامل فولادی ایران آماده پذیرش و عرضه اولیه سهام شد

شرکت فولاد گیلان که دومین مجتمع تولید ورق ایران با چهار کارخانه عظیم است با سرمایه ۱.۶ هزار میلیارد تومانی در فرابورس پذیرش و عرضه اولیه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مربوط به ورود شرکت های جدید و بزرگ به بازار سرمایه نشان می دهد مالک اصلی فولاد گیلان با پذیرش این شرکت در فرابورس موافقت کرده و قرار است با طی فرایند پذیرش ، آماده عرضه اولیه سهام در سال جاری باشد.

براساس این گزارش، فولاد گیلان که سال 82 در شهر صنعتی رشت تاسیس شده و دارای سرمایه اسمی 1.6 هزار میلیارد تومانی است ، دومین مجتمع  تولید ورق ایران با چهار کارخانه عظیم در یک مجتمع و شامل تولید نورد ورق گرم ، ورق سرد فول هارد ، ورق روغنی ( خودرو ) و ورق گالوانیزه است .

همچنین فولاد گیلان بعد از فولادمبارکه ، دومین مجتمع کامل فولادی ایران در صنعت ورق بوده که با برخورداری از 1500 نفر بصورت مستقیم در سه نوبت فعالیت دارد و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید در صورت تامین مواد اولیه اسلب مورد نیاز این شرکت ، تمام نیاز تامین ورق صنایع داخلی را با همکاری فولادمبارکه برای صنایع مختلف تامین خواهد کرد .

ظرفیت تولید کنونی این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، 2.5 میلیون تن در سال برای محصولات نورد گرم و 800 هزار تن در سال برای محصولات نورد سرد و 200 هزار تن گالوانیزه بوده و محصولات آن از میان بسیاری زمینه های کاربردی، حوزه های با الزامات کیفی بالا شامل خودروسازی، صنایع ساختمانی و لوله سازی را هدف قرار داده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سید مسعود میرلوحی | ساعت ۱۲:۱ - ۱۳۹۹/۳/۱۰
0
0
پاسخ
سلام
این اطلاعات از کدام منبع بوده؟
ظرفیت این شرکت خیلی کمتر از این اعداد خصوصا در نورد گرم هست.

ضمنا در متن خبر اعداد طوری نوشته شده که مخاطب ممکن است برای محاسبه ظرفیت کل کارخانه اعداد را باهم جمع کند و تفسیر غلط انجام دهد در صورتیکه شما بهتر میدانید که در عمل سرجمع تناژ تولید کارخانه بیشتر از ظرفیت نورد گرم نخواهد بود و سایر خطوط باید از خط قبلی تغذیه شود
با تشکر
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ