کد خبر: ۱۵۶۸۸۱
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۵/۲۵

انفجار شدید در یمن : ده‌ها عضو ائتلاف عربستان کشته شدند

انفجار شدید در یمن : ده‌ها عضو ائتلاف عربستان کشته شدند

منابع نظامی در استان مأرب از انفجار شدیدی در مرکز یمن خبر دادند که موجب کشته و زخمی شدن دهها تن از عناصر وابسته به ائتلاف سعودی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از الخبر الیمنی، منابع نظامی در استان مأرب از انفجار شدیدی در منطقه مطارح نخلاء خبر دادند که منجر به  کشته و زخمی شدن دهها تن از عناصر وابسته به حزب الاصلاح و قبائل وابسته به ائتلاف سعودی شد.

بر اساس این گزارش، انفجار اواخر شب گذشته و زمانی رخ داد که متجاوزان در نشستی حضور یافته تا در خصوص راه‌های ممانعت از آزادسازی شهر مأرب به دست ارتش یمن مشورت کنند.

در میان کشته شدگان افراد نامدار محلی و حزبی همچون حسن محسن بتران العبیدی، مجاهد بن ناصر قماد العبیدی و عبد العزیز لقشم العبیدی نیز دیده می‌شود.

هنوز عامل انفجار مشخص نیست اما برخی منابع احتمال حمله موشکی ارتش و انصارالله یمن به این نشست را بعید ندانسته و برخی کاربران یمنی نیز بر  حمله موشکی تأکید کرده‌اند.

استان مأرب هم اکنون مرکز ثقل درگیری‌های سرنوشت‌سازی است که در صورت پیروزی نهایی ارتش و انصارالله یمن، باید کار دولت مستعفی یمن را تمام شده تلقی کرد.

عملیات نیروهای یمنی در این استان از سال گذشته آغاز شده و هم اکنون در نزدیکی شهر مأرب قرار دارند که اصلی‌ترین پایگاه حزب اخوانی الاصلاح بعنوان مهم‌ترین متحد دولت مستعفی یمن به شمار می‌رود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ