کد خبر: ۱۵۷۸۸۸
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۶/۲۳

دلیل افزایش قیمت محصولات شواینده و احتمال گرانی مجدد / مقایسه با خودرو
رئیس اتحادیه فروشندگان مواد شوینده اعلام کرد :

دلیل افزایش قیمت محصولات شواینده و احتمال گرانی مجدد / مقایسه با خودرو

رئیس اتحادیه فروشندگان مواد شوینده با اعلام دلیل افزایش قیمت محصولات و بی اطلاعی از احتمال گرانی 25 درصد دیگر گفت: در افزایش قیمت خودرو رقم زیادی جابه جا می شود اما نوبت به تولیدکنندگان کوچک شوینده می رسد، دم از گرانی می زنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا رضایی قهرودی در خصوص وضعیت بازار مواد شوینده و افزایش قیمت در برخی اقلام به تسنیم گفت: طی یکی دو ماه گذشته ، قیمت مواد شوینده حدود 20 الی 30 درصد گران شد که ناشی از افزایش قیمت ارز  و مواد اولیه وارداتی بود .

وی در مورد احتمال افزایش 20 تا 25 درصد دیگر قیمت مواد شواینده هم توضیح داد: فعلا" از چنین مسئله ایی اطلاع ندارم اما در صورت افزایش قیمت، باید توسط سازمان حمایت و سپس ستاد تنظیم بازار تأیید شود. ممکن است برخی تولیدکنندگان در فروردین که مجوز افزایش قیمت داده شد، اقدام به گرانی محصولات نکرده باشند و چنین تصمیمی را اخیرا" گرفته اند.

رضایی قهرودی ادامه داد: دولت نتوانست قیمت خودرو را کنترل کند و اعلام کرد با خودروهای احتکار شده در پارکینگ برخورد می شود اما چندین بار نرخ ها تغییر کرد. در افزایش قیمت خودرو هم رقم زیادی جابه‌جا می‌شود اما نوبت به تولیدکنندگان کوچک شوینده می‌رسد، دم از گرانی می‌زنند. مشکل اصلی جای دیگری است که متأسفانه رها شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ