کد خبر: ۱۵۹۴۰۱
۱۲:۳ - ۱۳۹۹/۷/۳۰

با عزل روحانی دلار به کمتر۱۰ هزار تومان نمی رسد
عضو جبهه پایداری :

با عزل روحانی دلار به کمتر۱۰ هزار تومان نمی رسد

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به پیشنهاد استعفای رئیس جمهور از سوی اصلاح‌طلبان گفت: با عزل وی مشکلات حل نمی شود و دلار به کمتر از ده هزارتومان نمی رسد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، قاسم روانبخش با اشاره به طرح استیضاح حسن روحانی در مجلس گفت: اگرچه استیضاح در شرایط کنونی به مصلحت نیست و از دستور مجلس خارج شده اما ورود به استیضاح نیاز به وحدت و هماهنگی دارد. در غیر این صورت نه‌تنها به سرانجامی نمی‌رسد بلکه روحانی را نسبت به موضوع بی‌تفاوت و حتی خوشحال می‌کند. چرا که می‌بیند جریانی که می‌تواند وی را برکنار کند، دچارتردید و دوگانگی است!

وی افزود: اگر در این شرایط مجلس استیضاح می‌کرد، هزینه برکناری رئیس جمهور را از دوش اصلاح‌طلب‌ها بر می داشت و روحانی قهرمان می‌شد و می‌گفتند، می‌خواستیم با صلح، مسئله را حل کنیم که اجازه ندادند!

روانبخش ادامه داد: اینگونه نیست که با عزل وی همه مشکلات حل شود و اوضاع به دو سال پیش بازگردد و مثلاً دلار به کمتر از ده هزارتومان برسد! در حالی که مردم انتظار دارند وقتی رئیس‌جمهور کنار گذاشته شد، اوضاع به شرایط قبل برگردد اما وقتی این اتفاق رخ ندهد، تبلیغ می‌شود که مقصر روحانی نبوده چرا که دیگر در رأس امور نیست پس چرا مشکلات حل نمی‌شود؟

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ