کد خبر: ۱۵۹۶۶۴
۱۱:۲ - ۱۳۹۹/۸/۷

حداقل قیمت مسکن در تهران : ۵۰ متر ۲۰ ساله = ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد

حداقل قیمت مسکن در تهران : ۵۰ متر ۲۰ ساله = ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد

ارزان‌ترین واحدهای مسکونی در مناطق جنوبی تهران با عمربیش از ۲۰ سال و کمتر از ۵۰ متر و فاقد پارکینگ، انباری و آسانسور، حدود ۵۰۰ میلیون و در مناطق ۴ و ۵ حدود ۸۰۰ تا یک میلیارد تومان است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از دنیای‌اقتصاد، ارزان‌ترین فایل‌ها برای خرید مسکن در تهران از چند ویژگی‌ مهم برخوردار هستند که می‌توان از آنها به‌عنوان مرجعی برای اطلاع از سطح حداقلی بودجه مورد نیاز برای خرید آپارتمان استفاده کرد.

بر اساس این گزارش، سطح حداقلی بهای خرید آپارتمان در هر منطقه متفاوت بوده و هر چه افراد، متقاضی خرید در محلات مرغوب‌تر باشند، حداقل بودجه موردنیاز نیز افزایش خواهد یافت. با این حال هم‌اکنون ارزان‌ترین واحدهای مسکونی در هر محله با عمربنای بیش از ۲۰ سال و کمتر از ۵۰ مترمربع بوده که عمده آنها فاقد امکاناتی همچون پارکینگ، انباری و آسانسور هستند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد سطح بودجه حداقلی برای خرید مسکن در مناطق جنوبی شهر تهران هم‌اکنون به حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان و در مناطق متوسط  ۴ و ۵ حدود ۸۰۰ تا یک میلیارد تومان است.

با این حال، نمونه‌های نادری از فایل‌های ارزان‌تر برای متقاضیانی که سطح بودجه آنها کمتر است قابل دسترسی بوده اما خرید آنها به متقاضیان چندان توصیه نمی‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ