کد خبر: ۱۶۱۰۶۳
۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۸/۱۸

بایدن اولویت های نخست را اعلام کرد / توصیف رسانه ها : فروتنانه و برای صلح

بایدن اولویت های نخست را اعلام کرد / توصیف رسانه ها : فروتنانه و برای صلح

جو بایدن در نخستین سخنرانی بعد از پیروزی ، اولویت های نخست را اعلام کرد و گفت: رئیس جمهور تمام مردم آمریکا بوده و وحدت را ترویج خواهم داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جو بایدن بعد از پیروزی قاطعانه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، نخستین سخنرانی را در محل تولد واقع در ایالت دلاور انجام داد و گفت: زمان التیام فرا رسیده و مردم آمریکا حرف زدند و با بیشترین رأی در تاریخ ، پیروزی بزرگی دادند. بنابراین متعهد می‌شوم  رئیس‌ جمهور همه مردم خواهم بود .

وی افزود: آمده‌ام که وحدت را ترویج کنم نه نفاق را . به عنوان کسی آمده‌ام که ایالت‌ها را قرمز یا آبی نمی‌بیند بلکه آنها را فقط آمریکا می‌داند. همچنین عزت و احترام جهانی آمریکا را مجددا" زنده و قشر متوسط را که ستون فقرات جامعه است را تقویت خواهم کرد. تمام کسانی که به ترامپ رای هم امریکایی هستند و باید این شانس را برای تغییر فضا  بدهند .

رئیس جمهور چهارسال آینده آمریکا ادامه داد: اولویت نخست ، کنترل کرونا بوده و از روز دوشنبه با تشکیل گروهی از دانشمندان و متخصصان ، راهی برای مهار این بیماری همه‌گیر پیدا خواهیم کرد . علاوه براین باید تبعیض نژادی ، حذف و تغییرات اب و هوا را کنترل کرد.

بایدن گفت : افتخارم کارکردن برای خانواده و مردم و همچنین با کاملا هریس به عنوان اولین زن مهاجر و معاون رئیس جمهور است . امروز روزی بزرگ برای معلمین آمریکا بوده و همسرم ، بانوی اول بی نظیری خواهد بود .

براساس این گزارش، بعد از این مواضع که بازتاب وسیعی داشت ، رسانه های مختلف اقدام به پوشش این رویداد کردند.

وبسایت خبری گاردین این جمله بایدن را تیتر یک کرد : اکنون زمان اتحاد آمریکا است.

بی بی سی هم اظهارات بایدن را فروتنانه خواند و آسوشیتدپرس جمله " اکنون زمان درمان است" را تیتر اصلی کرد.

سی ان ان هم به ستایش از کاملا هریس پرداخت و لوموند فرانسه نیز پیروزی جو بایدن را پیروزی یک بازمانده توصیف کرد که مقدر شده تا به عنوان رئیس جمهور، صلح را به ارمغان بیاورد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ