کد خبر: ۱۶۱۷۳۸
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۹/۳

اثر منفی شیوه نامه جدید بر فروش فولادمبارکه و عدم پیش بینی عملکرد

اثر منفی شیوه نامه جدید بر فروش فولادمبارکه و عدم پیش بینی عملکرد

فولادمبارکه از اثر منفی شیوه نامه عرضه و تقاضای زنجیره فولاد بر قیمت فروش محصولات و عدم تعیین آثار دستورالعمل نرخ و نحوه عرضه سنگ آهن در بورس کالا بر عملکرد مالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت فولاد مبارکه از اثر منفی شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد بر قیمت فروش محصولات و عدم تعیین آثار دستور العمل نرخ و نحوه عرضه سنگ آهن در بورس کالا بر عملکرد مالی در مقطع فعلی خبر داد.

براین اساس، محسن رضیعی معاون اقتصادی و مالی "فولاد" در خصوص اعلام آثار شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد اعلام کرد: کاهش مبنای تعیین قیمت پایه اسلب ، ورق گرم و سرد از 95 درصد فوب خلیج فارس به 80 درصد قیمت منطقه CIS با تسعیر نرخ نیما، موجب کاهش قیمت فروش محصولات خواهد شد .

همچنین در خصوص دستور العمل اجرایی نرخ و نحوه عرضه سنگ آهن در بورس کالا ضمن تاکید بر اینکه قیمت ها در شرکت های تولیدکننده فولاد در وضعیتی است که امکان و ظرفیت پذیرش افزایش بهای تمام شده بدون تغییر در قیمت فروش وجود ندارد به دلیل اینکه هنوز دستورالعمل موصوف به این شرکت ابلاغ نشده ، امکان تعیین آثار آن برعملکرد مالی و سودآوری مقدور نیست .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ